י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

הרבי מסאדיגורה: "חסיד צריך עבודה בלי מחשב"

עבודה ללא טכנולוגיה - זו הדרכתו של האדמו"ר מסדיגורה לקבוצת פעילי תעסוקה שעלו למעונו

האדמו"ר מסאדיגורה בשיחתו (באדיבות המצלם'
האדמו"ר מסאדיגורה בשיחתו (באדיבות המצלם'

"בכל הדורות היו חסידים, עובדי ויראי השם שעסקו למלאכתם יום יום אך זה לא היה עם הטכנולוגיה המסוכנת – עדיף צער קל בעבודה של יגיע כפיים מאשר להצטער על דברים שאי אפשר להשיב", התבטא בשבוע שעבר האדמו"ר מסאדיגורה.

נציגים מארגון 'למעשה' הפועל לתעסוקת חרדים שנכנסו לאדמו"ר, הציגו בפניו כמה שאלות הנוגעות להכוונת ציבור הפונים ושמעו ממנו דברים נוקבים כיצד לפעול להשיג להם פרנסה בכבוד וכראוי, אך בעיקר איך שלא לפגוע חלילה ברוחניות.

"למרות שהיום מציגים שלכל דבר צריך את הטכנולוגיה המסוכנת – זה ממש לא נכון ויש הרבה עבודות מכובדות וראויות שעסקו בהם מאז ומתמיד חסידים ואנשי מעשה ושאין בהם צורך כל וכלל במחשבים רח"ל – עליכם לדאוג שיהיה כמה שיותר אופציות כאלו לציבור הפונים ועליכם גם להודיע את כולם כי מוטב לחיי משפחתם ולכל הדורות הבאים אחריהם, עבודה שיש בה אולי קצת יגיע כפיים מאשר עבודה בסביבת מחשב שסכנותיה רבות ואיומות", אמר האדמו"ר.

יצוין, כי כחלק מהמאבק בפגעי הטכנולוגיה, זוכה הארגון שקם בגלל הבעיות הקיימות בהכוונת תעסוקה ופועל בכפיפות לרבנים לחיזוק ועידוד מצד כל הרבנים והאדמו"רים מכל החוגים כדי שיהיה דרכא אחרינא לאלו המחפשים עבודה באופן כשר וראוי מנהלי הארגון, הרב משה אשלג והרב יחזקאל קליין נכנסו לבתי הרבנים וקיבלו את ברכתם.

סאדיגורה טכנולוגיה תעסוקה למעשה ארגון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד