י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

תמונת מצב ממירון: 75 שעות להילולא

תיעוד של הרגע האחרון: שלושה ימים לפני ההילולא הגדולה מכולן - כך נערכת מירון לקליטת הרבבות

תמונת מצב ממירון: 75 שעות להילולא
שוקי לרר

היערכות מאסיבית לקליטתם של יותר מחצי מיליון איש הצפויים להגיע ביום הילולת התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי במירון - החל מיום רביעי ערב ל"ג בעומר ועד יום חמישי בלילה, על ידי כוחות הביטחון, ההצלה ואוהלי הענק שיעניקו אוכל ושתיה חינם לבאים.

הצלם שוקי לרר יצא למירון ותיעד את ההכנות במטבחים הגדולים, הקמת הפרנצע'ס והתשתיות המתאימות.

במסגרת ההכנות נערכים בהכנסת אורחים רשב"י להמשיך את המסורת אותה הם מארגנים בחמישים השנים האחרונות - חלוקת אוכל ושתיה חינם לרבבות העולים על ציונו הקדוש של הרשב"י.



במקום הוקמו אוהלי ענק עם אלפי מקומות ישיבה בתחלופה מסביב לשעון, זאת מלבד חדרי אוכל הקיימים במהלך כל ימות השנה. בהכנסת אורחים רשב"י כבר נערכים מזה זמן רב להכנת האוכל והלוגיסטיקה המורכבת לכלל המונים.

הרב אליעזר קרליבך מהכנסת אורחים רשב"י מירון מוסר כי "גם השנה אנחנו נמשיך את מיטב המסורת של חמישים שנים האחרונות, שבה מאות אלפי אנשים אשר מגיעים לשפוך שיח בציונו של התנא הרשב"י, יסעדו וירוו את צמאונם לאחר מכן בהכנסת אורחים מירון".

גם במוסדות אור הרשב"י נערכים ואומרים כי "עקב הצפי למזג אוויר חם הותקנו מזגני ענק באוהלי הענק של הכנסת האורחים והלימוד של מוסדות 'אור הרשבי' שינעימו את השהות של הרבבות באוהלים, והיות והשנה חל ל”ג בעומר ביום חמישי יש צפי לעלייה בהגעת האורחים והמתפללים שחלקם ישהו במירון גם במהלך השבת לאחר ל"ג בעומר".

















































































































שוקי לרר ההכנות הכנסת אורחים הפרנצע'ס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד