כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

כנסת לוהטת לפנינו: המליאה תפתח את מושב הקיץ

על סדר היום של הכנסת בחודשיים הקרובים מונח תקציב דו שנתי, מו"מ שצריך לסיים בדחיפות, חוקי הרפורמים והכרעת בג"צ על הגיוס • ומזל טוב לחדשים

כנסת ישראל, צילום: פלאש90
כנסת ישראל, צילום: פלאש90

לאחר פגרה, הכנסת חוזרת לפעילות - הבוקר (ב') תשוב הכנסת לפעילות מלאה, והצהריים בשעה 16:00 יפתח כנס הקיץ של הכנסת במליאה, שיימשך עד ה-7 באוגוסט. ישיבת המליאה תיפתח בהצעות אי אמון של מפלגות האופוזיציה.

בתום הדיון בהצעות האי אמון, תתקיים ישיבה מיוחדת לציון "יום בנימין זאב הרצל". בישיבה יישאו דברים יו"ר הכנסת יולי יואל אדלשטיין, ראש הממשלה ח"כ בנימין נתניהו וראש האופוזיציה ח"כ יצחק הרצוג. בתום הישיבה המיוחדת, תמשך ישיבת המליאה על פי סדר היום שיקבע.

מדובר בפתיחת מושב קיץ דרמטי - המו"מ הקואליציוני בין הליכוד ל'ישראל ביתנו' עוד לא נסגר, והצדדים צפויים לחתום היום. במושב צפויה הממשלה לאשר תקציב דו-שנתי.

על סדר היום גם חוקים קריטיים לנציגות החרדית - חוק עוקף בג"צ על המקוואות של ח"כ גפני, חוק הגיוס שממתין להחלטת בג"צ בנושא, וחוק מתווה הכותל שעדיין פתוח ועומד על שולחן שרי הממשלה.

שני חברי כנסת חדשים יכנסו בימים הקרובים. הראשון הוא ח"כ יעקב אשר, שיכנס בעקבות התפטרותו של סגן השר מאיר פרוש אמש, והח"כ השני הוא פעיל הר הבית יהודה גליק שייכנס לכנסת במקום יעלון שהתפטר.
מושב קיץ כנסת ישראל יעקב אשר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד