י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

בחסות העומר: צלמי המגזר החרדי התאספו לערב גיבוש

מאה צלמי אירועים הגיעו למושב ברקת, למפגש השנתי של קהילת הצלמים החרדים המתקיים זו הפעם השניה • 'בחדרי חרדים' עם תיעוד וידאו ותמונות, של אלה שמאחורי העדשה

בחסות העומר: צלמי המגזר החרדי התאספו לערב גיבוש
ל

עשרות צלמי אירועים במגזר החרדי נפגשו לערב גיבוש ביום חמישי האחרון, תוך ציון אחדות וערבות הדדית בין כל בעלי המקצוע. ערב הגיבוש התאפשר בצל העובדה כי בספירת העומר כידוע לא מתקיימות חתונות, ואף לא אירועים גדולים אחרים.


צילום ועריכת ווידאו: עזרא טרבלסי

בערב הגיבוש השתתפו כ-130 צלמי וידאו ותמונות מכל קצות הקשת הישראלית, שהמכנה המשותף בין כולם הוא תיעוד האירועים במגזר החרדי. הערב התקיים במושב ברקת, בביתם של הצלמים יניב מעטוף ואחיו בועז מעטוף, וכלל סעודת מלכים משובחת, אותה הפיק בכישרון רב הצלם שלום לביא.

צלמי המגזר העבירו ביניהם חוויות, המלצות, והתייעצו על מגוון נושאים בתחום צילום האירועים. כל המשתתפים ציינו את הרוח הטובה ששוררת בין הצלמים, על אף התחרות המקצועית.

יצויין, כי המפגש התקיים זו השנה השנייה ברציפות, גם אז הוא הופק על ידי לביא, אולם בניגוד לשנה שעברה אז השתתפו כ-55 צלמים, השנה הוכפלה הכמות פי שניים ומעלה.

מפיק האירוע הצלם שלום לביא אומר ל״בחדרי חרדים״ כי ״זו זכות גדולה לארגן מפגש כזה, שנה שניה ברציפות. התרגשתי לראות את כולם יחד. הפרגון הזה בין בעלי המקצוע - לא מובן מאליו.

״לא היה דבר כזה בעבר, וחשבתי לעצמי שהצלמים שעובדים כל כך קשה במהלך השנה, מן הראוי שיתראו לערב של אחדות, דיבוק חברים ופרגון אמיתי. זה היה אושר גדול, על אף ההפקה הלא פשוטה, לראות את כל קשת הצלמים באותו מקום לערב אחד. אני שמח שנפלה בחלקי הזכות ליזום ולארגן את המפגש המיוחד הזה. כולי תקווה שהאווירה הטובה מהערב המשובח הזה תמשיך הלאה ותשפיע על היחסים לאורך כל השנה כולה״.

מארח המפגש הצלם יניב מעטוף אומר ל׳בחדרי חרדים׳ - ״שמחנו לארח בביתנו את מפגש האחדות של כלל הצלמים במגזר החרדי בפעם השניה ברציפות. גם בשנה שעברה זכינו לארח את המפגש, שהתקיים בפעם הראשונה, אולם הפעם כמות האנשים הוכפלה פי שניים ויותר, בלי עין הרע״.

צילום: הראלי דודאי ואפרים גרינוולד






































































מפגש צלמים צלמי המגזר החרדי צלם אירועים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד