י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

הדרמה הפנים-חרדית מגיעה ליומוני הבוקר

סגן השר המתפטר לטובת מזכ"ל דגל התורה, ואישורי ההקצאות בבני ברק - היומונים החרדים שוברים את הראש כיצד להתייחס לחדשות, ולהישאר נאמנים לאינטרסים

הדרמה הפנים-חרדית מגיעה ליומוני הבוקר
ל

לאחר מימוש 'החוק הנורבגי' ב'יהדות התורה', נראה כי היחסים בין סיעת 'שלומי אמונים' למפלגת 'דגל התורה' חזקים מתמיד - הבוקר (ב') מתפרסמות ידיעות זהות ביומונים 'יתד נאמן' ו'המבשר' על התפטרותו של סגן השר מאיר פרוש לטובת יעקב אשר.

בכתבה נכתב - "במסגרת התיקון לחוק הנורבגי, סגן שר החינוך הרב מאיר פרוש התפטר אתמול מהכנסת לטובת הרב יעקב אשר, מס' 7 ביהדות התורה. יישאר בתפקידו כסגן שר החינוך.

"את מכתב ההתפטרות הגיש פרוש בצהרי יום אתמול לידי יו"ר הכנסת ח"כ יולי אדלשטיין, במכתב נאמר כי אני מתכבד להודיע על הפסקת חברותי מהכנסת לפי סעיף 42ג לחוק יסוד הכנסת. יובהר כי אם אחדל לכהן כסגן שר תתחדש חברותי בכנסת. החוק הנורבגי שאושר לפני כחצי שנה מאפשר לשר מכהן או לסגן שר לא לכהן כחבר כנסת ולאפשר בכך לחבר כנסת נוסף ממפלגתו להיכנס לכנסת.

"במסגרת התיקון לחוק, בסיעת הבית היהודי התפטר מהכנסת השר בנט לטובת ח"כ מועלם. בש"ס התפטר הרב משולם נהרי לטובת הרב יגאל גואטה ובמפלגת 'כולנו' מימש את התיקון לחוק, השר משה כחלון לטובת כניסתו לכנסת של חבר הכנסת אכרם חסון".

אלא שבעיתון 'המודיע' הידיעה נכתבה כידיעה רגילה, המבשרת על שני חכי"ם חדשים המצטרפים לכנסת - יעקב אשר ויהודה גליק, במסגרת החוק הנורבגי. יש לציין כי אמש דיווח עיתון 'הפלס' על ההתפטרות, והביא את ההודעה לעיתונות המלאה שנשלחה מלשכת סגן השר פרוש.

בתוך כך, גם הידיעה על ההקצאות שאושרו אתמול במליאת מועצת עיריית בני ברק מופיעה היום רק בעיתון 'המודיע'. ביתד נאמן והמבשר ביכרו שלא להתייחס לסוגיה הרגישה.
מאיר פרוש יעקב אשר החוק הנורבגי יתד נאמן המודיע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד