כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

אישום: הצעירה נעלה את הדלת ודקרה

כתב אישום שהוגש נגד פולינה קורקין מבת ים, מגולל את אירוע הדקירה בו פצעה גבר חרדי

צילום אילוסטרציה: לירון אלמוג, פלאש 90
צילום אילוסטרציה: לירון אלמוג, פלאש 90

צעירה מבת-ים הואשמה בכך שלפני שלושה שבועות דקרה חרדי, בעת שנפגשה איתו בבית מלון בתל אביב.

על פי כתב האישום, הגבר בשנות ה-50 לחייו, הכיר את פולינה קורקין, בת 36 מבת ים, והשניים קבעו להיפגש בבית מלון "לוטוס" בתל אביב. על פי התיאור, עם כניסתה של הצעירה לחדר בבית המלון, היא נעלה את הדלת מאחוריה.

הצעירה מבת ים שלפה מהתיק שברשותה סכין מטבח בעלת להב גדול, ודקרה את החרדי בחזהו בצידו השמאלי, תוך שהסכין חודרת לתוך גופו, זאת בכוונה לגרום לו חבלה חמורה.

הצעירה ניסתה לדקור אותו שוב, והוא החל לזעוק לעזרה על מנת למנוע ממנה, אחז בידה ובסכין והצליח להתרחק ממנה. הוא התכוון לברוח, אך היא ניסתה למנוע ממנו לצאת מהחדר ונעמדה בפתח החדר. לאחר זמן מה הצליח לפתוח את הדלת, ברח מהמלון והתמוטט ברחוב הירקון.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', עוברי אורח הזעיקו את כוחות החירום, להם סיפר כי נפגע בתאונת דרכים. לאחר שהחלו לבדוק אותו התברר כי הוא נדקר והוא פונה במצב קל עד בינוני לבית החולים איכילוב בעיר.

זמן קצר לאחר מכן הצעירה שדקרה אותו יצאה אף היא מבית המלון, נכנסה לרכבה ונמלטה. המשטרה פתחה בסריקו וכעבור שעות אחדות היא נעצרה בעיר רחובות לאחר שיצרה קשר עם המשטרה.

הגבר החרדי, נפגע כתוצאה מהדקירה בסרעפת ובכבד, עבר ניתוח חירום והיה מאושפז במחלקת טיפול נמרץ כשהוא מורדם ומונשם במשך כיומיים. שבוע לאחר שנדקר שוחרר מבית החולים.

עו"ד אורן פז, מפרקליטות מחוז תל אביב שהגיש את כתב האישום, ביקש מבית המשפט להאריך את מעצרה עד לתום ההליכים המשפטיים נגדה.
דקירה בית מלון פצוע חרדי כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 26 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד