י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

רב המלון בעד המנכ"ל: "אדם מוסרי וערכי"

בעקבות פרסום התקרית החמורה במלון המלך דוד, נחלץ הרב חגי ראבד לגונן על המנכ"ל חיים שקדי: "יש לו יחס חם לדת. דואג לטובת הציבור הדתי"

רב המלון בעד המנכ"ל: "אדם מוסרי וערכי"

 

בעקבות הפרסום ב'בחדרי חרדים' אתמול (א) על התנהלות מלון המלך דוד מול להקת המוזיקה "להקת ענבלים", שהופיעה באירוע שנערך עבור עובדי המלון ובמהלך האירוע נדרשו חברי הלהקה על ידי הנהלת המלון להסיר את כיפותיהם ולהסתיר את הציצית כדי "לא לפגוע ברגשות העובדים הערבים", שוחח 'בחדרי חרדים' עם רב המלון.

הרב חגי ראבד, רב מלון המלך דוד מרשת מלונות דן, אומר לבחדרי חרדים כי "מלון המלך דוד בירושלים - המלון העתיק אשר מתארחים בו מנהיגי תבל - מארח זרמים שונים של אוכלוסיות רבות ומגוונות, וככזה המלון נותן יחס הוגן ומכובד לכולם".

"כמי שמכיר את המלון וגם כמשקיף חיצוני, אני מרשה לעצמי לומר את חוות דעתי בעניין התקרית עם הכיפות והציציות במלון המלך דוד שפרסמתם, אמר לי בעבר מנכ"ל המלון חיים שקדי שללא הכשרות - מלונות בארץ לא מסוגלים להחזיק את עצמם, ואף סיפר לי על ניסיון העבר להקים מלון ללא הכשר באילת שפשוט לא צלח".

"מנכ"ל המלון חיים שקדי הוא אדם מוסרי וערכי, כעובד חברת מלונות דן מטעם הרבנות ת״א, צברתי היכרות רבת שנים עם מר חיים שקדי עוד בכהונתו כמנכ״ל מלון דן ת״א, יש לו יחס חם לדת. מותר לי לספר שכאשר הרבנות סירבה לאפשר למשגיחים את ניהול התפילות בבית הכנסת במלון, כדי שיוכלו להתמסר לכשרות בלבד, מר שקדי באופן אישי דאג להביא רב חסידי חשוב לניהול בית הכנסת וקריאה בתורה, לטובת הציבור הדתי במלון".

כזכור, בהקלטה מהשיחה בין מנהל הלהקה למנכ"ל המלון נשמע המנכ"ל חיים שקדי אומר: "אני לא מתבייש במה שאני אומר, כי מה שאני אומר זאת האמת. אני דרשתי להקה ערבית להערב. באתי למטה וראיתי חבר'ה עם כיפות. אמרתי 'חבר'לה, לאוכלוסייה ערבית אתם מביאים חבר'ה עם כיפות? זה נשמע הגיוני? לאירוע לכבוד המוסלמים לעשות להם דווקא?'"

מנהל הלהקה השיב לו: "למה זה דווקא? מה דווקא בזה?", וחשב המלון הצטרף לשיחה ואמר: "אני אגיד לך מה, אתה גר באותה מדינה שבה אני חי, זה נובע מתוך רצון לכבד סוג מסוים של אוכלוסייה".

מחברת מלונות דן נמסר בתגובה: "הלהקה הופיעה בשמחה ובאהבה. מעולם לא היתה פנייה מצד הנהלת המלון ללהקה ובקשה להוריד את הכיפות. זאת אינה דרכנו וצר לנו על הניסיון לייצר פרובוקציות לא נכונות. הרשת מכבדת את כל הדתות ותמשיך לעשות כך גם בעתיד".

המלך דוד מלון כיפה וציצית התנכלות עובדים ערבים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד