ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

לקראת ל"ג בעומר: ברנשילד - לטיפול בכוויות

אלטמן מציגה: מוצרי ברנשילד - תרסיס הידרוג'ל ותחבושות סטריליות לטיפול בכוויות, מתאימים למבוגרים ולילדים • מוצרי חובה בארון התרופות הביתי!

צילום אילוסטרציה: יעקב לדרמן, פלאש 90
צילום אילוסטרציה: יעקב לדרמן, פלאש 90

ל"ג בעומר הינו מהחגים האהובים ביותר על ילדים ומבוגרים, בחג זה שכיחים מקרי הכוויות מאש. מתברר כי למעלה ממחצית נפגעי הכוויות בישראל הם ילדים, אשר נפגעים קשה יותר מכוויות מאשר מבוגרים.

הכוויה היא פגיעה בעור או הריסתו עקב מקור של חום. הכוויה היא פצע דינאמי מתפתח, ולכן ישנה חשיבות עצומה לטיפול הראשוני והמיידי, הניתן במקום ועוצר את התפתחות נזקי הכוויה.

מוצרי "ברנשילד" (BURN SHIELD), המשווקים בישראל עי' אלטמן רוקחות טבעית נועדו לטיפול מיידי בכוויות מכל הסוגים.

1. תחבושת ברנשילד - לטיפול בכוויות בשטח וכוויות הדורשות חבישה
2. תרסיס הידרוג'ל - לבית, לטיפול בכוויות שיטחיות וכוויות שמש

מוצרי ברנשילד מעניקים הגנה מפני זיהום בעור, צמצום הכאב והקטנת הנזק הנגרם לרקמות הגוף עקב הכוויה. החבישה מיועדת לעזרה ראשונה וטיפול חירום בכוויות אש, שמש או מקור חום אחר. מצננת את המקום הפגוע, מוסיפה לחות ומקטינה את הטראומה.

הייחוד של מוצרי ברנשילד: יכולת ספיחת החום הודות להידרוג'ל - ג'ל סמיך, המורכב מעיקרו ממים. יכולתו הייחודית של הג'ל הוא בספיגת אנרגיית החום מתוך הרקמה שנכוותה, המאפשרת לו להרגיע, לצנן להפחית כאב ולהוסיף לחות לרקמה הפגועה.

מרכיב חשוב נוסף במוצרים הוא שמן עץ התה האוסטרלי, הידוע בסגולות המרפא שלו כאנטיספטי (מחטא), מאלחש ומרגיע את הכאב, מרפא פצעים ומעודד את התחדשות התאים ברקמה שנפגעה.

התחבושות אינן נדבקות לעור, לא רעילות, היפואלרגניות ומתאימות מאד לשימוש בקרב ילדים ותינוקות בכל גיל. בגלל איכויותיה הטיפוליות המיוחדות, מרבה להשתמש תחבושת "ברנשילד" את ארגון "הצלה"- ארגון מתנדבים, שעוזר במתן עזרה ראשונה וסיוע רפואי בשיתוף עם מד"א. מחיר תחבושת ברנשילד בגודל 10X10 ס"מ - 25.12 ש"ח.

התרסיס מגיע באריזה ייחודית עם מתז המאפשר פיזור רחב וקל של ההידרוג'ל. יוצר שכבת ג'ל סמיכה במקום הכוויה - נח לנשיאה וקל לשימוש. מתאים לשימוש בקרב ילדים ותינוקות בכל גיל.





ברנשילד לג בעומר כוויות תרסיס ג'ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד