י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

עיריית חיפה תסבסד את מערך ההסעות למירון בל"ג בעומר

ההסעות במחיר של 25 ₪ בלבד הלוך ושוב מראש, בהזמנת כרטיסים בלבד על ידי חברת "נתיב אקספרס"

מירון. צילום: פלאש 90
מירון. צילום: פלאש 90

כמידי שנה בשנים האחרונות, גם השנה תסבסד עיריית חיפה באמצעות אגף התרבות את הנסיעות למירון ביומא דהילולת הרשב"י זיע"א. הנסיעות יתבצעו על ידי חברת "נתיב אקספרס" באמצעות הזמנת כרטיסים מראש בלבד. הפלטפורמה שהוכיחה את עצמה כיעילה ביותר להערכות מוקדמת ולמניעת קריסות של מערך התחבורה למירון בל"ג בעומר.

מחיר כרטיס הלוך ושוב למבוגר לאחר הסבסוד יהיה רק 25 ₪ ולילד (עד גיל 18) ולאזרחים ותיקים רק 12 ₪ וזאת לאור פעילותו של סגן ראש העיר אריה בליטנטל אשר רתם את ראש העיר יונה יהב ואת אגף התרבות לסבסוד מערך ההסעות מחיפה למירון.

בישיבת עבודה שנערכה בלשכתו של הרב בליטנטל בהשתתפות הגורמים הרלוונטיים בעירייה ובאגף התרבות וכן נציגי "נתיב אקספרס", אנשי תכנון התחבורה הציבורית ואנשי לשכת ראש העיר סוכמו הפרטים ותפעול המערך הלוגיסטי להצלחת הפעילות לתועלת הציבור.

המוקדים לרכישת כרטיסים מוקדמת ייפעלו אי"ה בימים א-ג י"ד-ט"ז אייר (22-24.5) בין השעות 16-21 במתנ"ס "אתנחתא" רחוב השילוח 1 ובצרכנית רמת ויזניץ רחוב מקור ברוך 10 וכן במוקד טלפוני של נתיב אקספרס *3553

ההסעות למירון יחלו לפעול החל מיום רביעי בשעה 16 ועד לשעה 1 בלילה כל שעה עגולה מהתחנות מעונות גאולה, רופין/קניאל וביום חמישי מהשעה 7 ועד 17 כל שעה עגולה.

בחזור יעמדו האוטובוסים בטרמינל צהוב 1 ביום רביעי החל מהשעה 22 עד 8 בבוקר כל שעה עגולה וביום חמישי מהשעה 11 עד 22 כל שעה עגולה ויפזרו את הנוסעים בחיפה לפי מסלול של קו 970 נו"ש-הדר.

עם סיום ישיבת ההיערכות הודה בליטנטל לראש העיר יונה יהב שללא שיתוף הפעולה מצידו לא היינו יכולים להגיע לסבסוד משמעותי לטובת הציבור. לגב' קונופניצקי שעמלה שבועות ארוכים על תיאום המערך ולאנשי משרד התחבורה ו"נתיב אקספרס", בליטנטל הביע את תקוותו שבזכות ההיערכות המוקדמת והתיאום המלא בין שלל הגורמים יוכתר המבצע בהצלחה ויתאפשר לתושבי חיפה לעלות ולהתפלל בציון הרשב"י במחיר הוגן ובדרך בטוחה.
אריה בליטנטל יונה יהב הסעות לג בעומר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד