כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

משפטו של מנקב צמיגי הניידת מבית וגן נדחה בחודש וחצי

במהלך פינוי ישיבת 'פני שמואל' ניקב אזואלוס צמיגים של ניידת משטרה • הוא הסגיר את עצמו, אך במשטרה מתעכבים עם האישומים - כל הפרטים

משפטו של מנקב צמיגי הניידת מבית וגן נדחה בחודש וחצי
.

כשלושה חודשים לאחר המקרה, טרם הוקרא כתב האישום שהוגש נגד יצחק אזואלוס, שמואשם כי במהלך העימותים וההפגנות בסמוך לישיבת פני שמואל בבית וגן, ניקב צמיג של ניידת משטרה באמצעות סכין.

לאחר שנעצר, הוארך מעצרו למשך מספר ימים והוא שוחרר למעצר בית. לאחר כשבועיים, הוגש נגדו כתב אישום בעבירות של קשירת קשר לעשות פשע, חבלה במזיד ברכב והחזקת אגרופן או סכין שלא למטרה כשרה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בינתיים הוא מתנהל ללא עורך דין, ומי שמייצג אותו בדיונים בבית המשפט הוא העסקן שמעון שישא. אתמול נערך דיון בעניינו, בו היו אמורים להקריא את כתב האישום, אולם מצידו של אזואלוס יש התנגדות לאישום של קשירת קשר, ובשל כך הדיון נדחה לעוד חודש וחצי בערב ראש חודש סיון.



על פי כתב האישום שהוגש באמצעות מחלקת התביעות המשטרתית, בי"ט אדר ב' בשעה 8:30 בבוקר, נערכו כוחות משטרה לביצוע צו הריסה של בנייה בלתי חוקית בישיבת "פני שמואל - נויבירט" ברחוב הפסגה בשכונת בית וגן בירושלים.

למקום הגיעו מספר ניידות משטרה לרחוב הפסגה הסמוך ונערכו לפינוי. הכוחות נתקלו בהמון רב שהפר את הסדר, זרק ביצים, כיסאות ועוד חפצים - במטרה לסכל את תהליך הפינוי.

הבחור יצחק אזואלוס עמד ליד ניידות המשטרה יחד עם חברו מאיר ארנטרוי, וסיפר לו כי הוא מתכוון לפגוע בניידת היס"מ תוך שהוא אוחז בידו סכין. מיד לאחר מכן, על פי כתב האישום וכפי שניתן לראות והצלמת האבטחה, ניגש אזואלוס לניידת וניקב את הצמיג השמאלי קדמי מספר פעמים ונמלט מהמקום - לאחר שגרם נזק של 900 ש"ח.

מספר שעות לאחר המקרה משטרת ירושלים הצליחו לעצור את ארנטרוי, ובמהלך הלילה לאחר שפורסם ב'בחדרי חרדים' תיעוד ניקוב הצמיג, אזואלוס הסגיר את עצמו לתחנת משטרה.

מעצרם הוארך ובהמשך שוחררו למעצר בית.
פני שמואל ניקוב צמיגי ניידת בית וגן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד