י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

ראש הישיבה בה פעל המשגיח הפוגע: "מי שידבר - יעוף מהישיבה"

לאחר שתיקה רועמת מאז פרוץ הפרשה החמורה המטלטלת את המגזר החרדי כולו, כינס אתמול ראש הישיבה בה פעל המשגיח הפוגע את בחורי הקיבוץ לוועד מיוחד בחדרו • 'בחדרי חרדים' עם דבריו של הרב לתלמידים הסוערים

המשגיח הפוגע מובל להקראת כתב האישום, צילום: יונתן זינדל, פלאש90
המשגיח הפוגע מובל להקראת כתב האישום, צילום: יונתן זינדל, פלאש90

התייחסות ראשונה אמש (ב') של ראש הישיבה בה כיהן המשגיח בישיבה הגדולה בירושלים, המואשם כי במשך שנים ארוכות פגע בשלוש מבנות משפחתו, לפרשה שמסעירה את המגזר החרדי כולו בארץ ובעולם.

בוועד שמסר לבני הקיבוץ בישיבה בירושלים התייחס ראש הישיבה לפרשה. בוועד שהתכנס במיוחד בחדרו בישיבה, נשמעה שתיקה ארוכה בחלל החדר במשך זמן. ראש הישיבה אמר לתלמידים - "אם זה לא נכון, זה לשון הרע ופשוט שאסור לדבר, ואם זה נכון אז בוודאי לא לדבר על זה ולשתוק, כי על כל רגע ורגע שאדם חוסם פיו – זוכה לאור הגנוז שאין כל מלאך ובריה יכולים לשער".

בנוסף הזהיר ראש הישיבה כי "מי שידבר עם כלי התקשורת, יעוף מהישיבה לאלתר". בתוך כך יש לציין, כי לאחר התפוצצות הפרשה הישיבה חזרה למסלול הרגיל, ל'בחדרי חרדים' נודע אף כי השלט שהיה מוצב על חדרו של המשגיח עם שמו, הוסר מדלת החדר.

כזכור, אתמול נחשף לראשונה ב'בחדרי חרדים' כי לאחר שהגיע מידע פנימי לצוות חוקרי מרחב מוריה, הם פנו לרבנים שהיו מעורבים בבדיקת המקרה החמור, ואלה תושאלו במשטרה ומסרו עדויות, שסייעו לחוקרים להרכיב את הפאזל - מה שהביא להגשת כתב האישום החמור.
פרשת המשגיח תלמידי ישיבה ראש הישיבה ירושלים המשגיח הפוגע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 71 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד