י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

גופת המחבל ממלכי ישראל הוחזרה למשפחתו

שבעה חודשים לאחר הפיגוע המדמם בשכונת גאולה בירושלים, בו נרצח הרב קרישבסקי הי"ד - הושבה גופת המחבל הרוצח לבני משפחתו לקבורה

זירת הפיגוע במלכי ישראל בירושלים
זירת הפיגוע במלכי ישראל בירושלים

גופתו של המחבל עלאא אבו ג'מאל, שביצע את הפיגוע האכזרי בתחנת באוטובוס ברחוב מלכי ישראל בירושלים בו נרצח הרב ישעיהו קרישבסקי הי"ד, הוחזרה הלילה (ג') למשפחתו, לאחר כשבעה חודשים.

בנוסף, הוחזרה גם גופתו של המחבל חסן מנאסרה שביצע יחד עם בן דודו את הפיגוע בפסגת זאב, בו נדקרו ילד בן 12 וחרדי בן 24 שנפצעו קשה, ומאז שוחררו לבתיהם.

יש לציין כי הפיגוע ברחוב מלכי ישראל בשכונת גאולה בירושלים היה הפיגוע הראשון בתוככי שכונה חרדית, והתיעוד המזעזע הותיר אותו עמוק בזיכרון. המחבל עלאא אבו ג'מאל, עובד בזק שנסע עם רכב החברה, הגיע בשעות הבוקר לשכונה במטרה להרוג ולרצוח.

הוא התקרב בעוצמה רבה עם רכבו אל תחנת האוטובוס ממול ישיבת פורת יוסף, התנגש בתחנה בה שהו באותה העת הרב ישעיהו קרישבסקי הי"ד, הרב פסח קרישבסקי ואנשים נוספים.

לאחר שהמחבל התנגש בתחנה, היו שחשבו כי מדובר בתאונת דרכים. אולם אז חלה תפנית חדה - המחבל יצא מרכבו עם גרזן בידו והחל לבצע את זממו בכל מי שנקרה בדרכו. מאבטח שהבחין בנעשה ירה בו שוב ושוב, אך המחבל שוב נעמד על רגליו, ורק לאחר דקה התמוטט ומת.


תיעוד זירת הפיגוע הקשה במלכי ישראל
מלכי ישראל הרב קרישבסקי פיגוע גאולה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד