כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

אלי ישי הבוקר: "שוחחתי עם בכירים בליכוד. ייתכן מפץ פוליטי"

יו"ר 'יחד' התייחס הבוקר לפרשת דרעי, ואמר כי רבנים ובכירים בש"ס "מתגעגעים לשקט שהיה בתקופתו" • ישי העניק פרשנות משלו לאירועים הפוליטיים שמסעירים את הקואליציה, וזרק עצם לגבי כוונותיו לקראת מערכת הבחירות הבאה

אלי ישי. צילום: יונתן זינדל, פלאש90
אלי ישי. צילום: יונתן זינדל, פלאש90

יו"ר 'יחד' אלי ישי אומר הבוקר (ג') כי בכירים בש״ס, בהם רבנים, שוחחו עמו לאחרונה וציינו כי הם "למדו להעריך את השקט ששרר בתקופת היותו יו״ר התנועה".

בראיון לספי עובדיה בגלי צה"ל הוא סירב להתייחס לפרשת דרעי החדשה, אך כאשר נשאל האם לדעתו הפרשיה האחרונה של דרעי פגעה בתנועה, השיב כי ברור לכולם שכן. ישי הפתיע ואמר כי - "אני בקשר עם בכירים בליכוד ויתכן שיהיה מפץ פוליטי גדול בבחירות הקרובות".

יו"ר 'יחד' התייחס לסערות במערכת הפוליטית, "לממשלה שמנצלת 80% מזמנה לפעלולי הישרדות נותר רק 20% מהזמן לטפל באזרח ומצוקותיו". לדבריו, ראש הממשלה בנימין נתניהו עשה שגיאה חמורה בהתנהלות מול שר הביטחון בוגי יעלון, ויצר במו ידיו את הסיטואציה שמאפשרת לליברמן לכופף אותו כמו שליברמן אוהב ויודע.

"בין איווט לנתניהו שוררת מערכת יחסים שמושתתת על איבה, חוסר הערכה ואמון בסיסיים. כמי שכיהן כחבר קבינט ומטבחון, אני חרד מאוד מכך - מערכת יחסים עכורה בין שר הביטחון לראש הממשלה היא גורם מובהק לפגיעה בביטחון המדינה, וזה מבלי להיכנס לעמדות שמאל שהציג ליברמן כמו חלוקת ירושלים ועוד". הוסיף.

הוא הגיב גם לדרישתו של השר בנט למזכיר צבאי - "לא תהיה לכך כל תרומה. יש לאמץ את מסקנות ועדות החקירה והבדיקה (אגרנט, וינוגרד) שקבעו נהלים ברורים ודרכים שיאפשרו את הכשרתם של חברי הקבינט. גם בנקודה הנוכחית - לחוסר האמון שקיים בין חברות הקואליציה יש תרומה לסיטואציה האבסורדית הזאת, במסגרתה טוענים חברים בגוף הביטחוני החשוב ביותר כי הם ממודרים".

ישי התייחס לבחירות הבאות ואמר - "אילו מפלגת יחד הייתה חברה בקואליציה, סביר להניח שהיה המצב הפוליטי רגוע יותר. נשאלתי על כוונותיי העתידיות ותכניותיי והבהרתי כי המפלגה שהציגה הישג מרשים בדמות 126,000 מצביעים - השווים לארבעה מנדטים פלוס בכל מערכות הבחירות הקודמות - תמשיך ביתר שאת בכנסת הבאה".
אלי ישי ש''ס ליכוד אלי ישי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 54 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד