י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

קרישבסקי ל'בחדרי': "החזרת הגופה עושה לי רע"

פסח קרישבסקי - פצוע הפיגוע במלכי ישראל, מזועזע בשיחה עם 'בחדרי', מהחזרת גופת המחבל שהיכה אותו בגרזן

פסח קרישבסקי בבית חולים. צילום:יונתן זינדל, פלאש90
פסח קרישבסקי בבית חולים. צילום:יונתן זינדל, פלאש90

 

"החזרת גופת המחבל עושה לי רע", כך אומר היום (ג) פצוע הפיגוע במלכי ישראל, הרב פסח קרישבסקי, ל'בחדרי חרדים'.

הלילה הוחזרה גופתו של המחבל עלאא אבו ג'מאל, שביצע את הפיגוע האכזרי בתחנת האוטובוס ברחוב מלכי ישראל בירושלים, בו נרצח הרב ישעיהו קרישבסקי הי"ד.

המחבל עלאא אבו ג'מאל, עובד בזק שנסע עם רכב החברה, הגיע בשעות הבוקר לשכונה במטרה להרוג ולרצוח. הוא התקרב בעוצמה רבה עם רכבו אל תחנת האוטובוס ממול ישיבת פורת יוסף, התנגש בתחנה בה שהו באותה העת הרב ישעיהו קרישבסקי הי"ד, הרב פסח קרישבסקי ואנשים נוספים.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים', אומר קרישבסקי כי "קשה לי לדבר על העבר, בכל פעם שאני מדבר על הפיגוע עולים זכרונות ומראות קשים. זה גורם לי תחושות גרועות ונוראות. זה גורם לי להרגיש רע. אני לא מסוגל לדבר על זה".

בהתייחס להחזרת גופת המחבל הלילה אמר: "כשאני שמעתי שהחזירו את הגופה, זה שוב גרם לי לחוש לא טוב. זה גורם לי להרגיש עוד יותר רע".


תיעוד זירת הפיגוע הקשה במלכי ישראל

תוך כך, השר לבטחון פנים גלעד ארדן, הנחה את המשטרה לעצור את החזרת הגופות. בדף הפייסבוק שלו כתב: "נחשפתי כעת לתמונות המקוממות מההלוויה הלילה במזרח ירושלים שבה הופרו תנאי המשטרה וההתחייבויות של משפחת המחבל, ונערכה הלוויה מרובת משתתפים עם קריאות להסתה ותמיכה בטרור".

עוד הוסיף, "משפחות המחבלים שיקרו לבג"ץ לאחר שהתחייבו לעמוד בדרישות המשטרה וחבל שבג"ץ האמין להן ולחץ על המשטרה למסור את הגופות עד הרמדאן".,

גופות מחבלים מלכי ישראל הרב קרישבסקי פיגוע השר ארדן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד