ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

תיעוד מזעזע: משגיח הותקף באלימות בבת ים

משגיח כשרות הותקף באלימות על ידי עובד בקונדיטוריה בבת ים: "תקף אותי ללא סיבה - תוך השמעת גידופים וקללות" • צפו בתיעוד

צילומסך
צילומסך

 


שוב אלימות כלפי משגיח כשרות בבת ים: המשגיח הרב אהרון וולקאן, הותקף באלימות על ידי עובד במאפייה בעיר.

המשגיח הרב אהרון וולקאן, הותקף באלימות בקונדיטורית טופז בבת ים. לפי התיעוד, העובד תקף והדף את הרב מחוץ למקום. עובדת ניסתה להפריד בין השניים אך גם היא הותקפה.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' הוא מספר: "נכנסתי לעוד פיקוח שיגרתי בקונדיטוריה. שאלתי את העובד במאפיה, אם השוקולד שבמיקסר מכיל קמח פרווה. העובד סירב להשיב לשאלתי. השיבותי לו שהוא אינו יכול להמשיך לעבוד ולייצר חומרים לאפיה עם המיקסר, מאחר ולא ענה לשאלה כשרותית ששאלתי.

"לאחר מכן העובד החל לתקוף ולדחוף אותי ללא סיבה, תוך שהוא מקלל ומגדף אותי, ואף איים על חיי. זה כאב לי מאוד, עד עכשיו יש לי סימנים בחלק מהמקומות בגוף.

הרב היה מופתע מהתנהגותו של העובד: "אני כבר 35 שנה עוסק בתחום הכשרות ובמגוון תפקידים", הוא מספר, "אבל באירוע כה קשה של תקיפה וקללות קשות - לא נתקלתי מעולם. אני עושה זאת לשם שמים, ומקובל אצלינו שמי שעוסק במצווה אינו ניזוק".

המשגיח הגיש תלונה על המקרה למשטרה וההשגחה הוסרה מהעסק. העסק, כך לפי מידע שהגיע ל'בחדרי' - היה בהשגחת רבנות בת -ים והרב מחפוד.



הרב משה גבאי - ראש מחלקת כשרות בבת-ים, הוסיף ל'בחדרי חרדים': "בעקבות המקרה הודענו לבעל העסק שהכשרות למאפיה שברשותו הוסרה, ומחר יצא מכתב רשמי בעניין, כי משגיחי כשרות אינם יכולים להגיע למקום שהם מאויימים בו.

"כששאלתי את בעל העסק על המקרה שאירע", הוסיף, "בעל העסק לא השיב, ואף טען כי המשגיח לא הותקף, אלא רק דחף אותו הצידה".

'בחדרי' פנה לקבל את תגובת בעל העסק והיא טרם התקבלה. היא תפורסם לכשתתקבל.

בת ים משגיח כשרות אלימות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד