י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

עוד פרטים מחשיפת 'בחדרי': הוגשה תלונה נגד משגיח הישיבה שנעלם

כשבוע לאחר ש'בחדרי חרדים' חשף לראשונה, את תעלומת המשגיח שנעלם מישיבתו בבני ברק - מתגלים הפרטים: נגד המשגיח הוגשה תלונה לפני כשנה על ידי אחד מתלמידיו, בשל מעשים חמורים • לא בטוח שנחקר, אך נמלט מהארץ

צילום אילוסטרציה, פלאש 90
צילום אילוסטרציה, פלאש 90

כפי שדווח לראשונה ב'בחדרי חרדים': לאחר שבתחילת זמן הלימודים, משגיח בישיבה ידועה בבני ברק עזב את ישראל, חושף 'בחדרי חרדים' כי במשטרה הוגשה תלונה נגד אותו משגיח.

לפני שבוע נחשף ב'בחדרי חרדים', כי משגיח ישיבה לצעירים, איש חינוך ידוע בשנות ה-50 לחייו, לא הופיע בישיבה עם תחילת זמן הקיץ. עוד פורסם כי משפחתו נעלמה גם היא, ובבית מגוריו בבני ברק, אין יודעים לאן נעלמה המשפחה .

בישיבה ידעו לומר כי המשגיח לא נמצא בארץ. באשר לפרטים אודות הרקע למעבר לחו"ל חלוקות היו הדעות.

חלק מהגורמים סיפרו כי הרקע הוא תלונות על המשגיח שבחר לעזוב לצרפת. גרסאות אחרות אמרו כי הרבנים הורו לו להפסיק לעסוק בחינוך תלמידים ועל כן הרחיק לצרפת, שם התחיל את חייו מחדש.

הערב אנו חושפים ב'בחדרי' כי אחד מתלמידי הישיבה, הגיש תלונה במשטרה לפני למעלה משנה, נגדו. אולם עד היום טרם ברור אם המשגיח נחקר במשטרה.

ראש הישיבה, מסר עדות לבקשת חוקרי המשטרה, אולם לא ברור אם גירסתו קידמה את החקירה.

כאמור, בתחילת זמן הלימודים התבשרו תלמידי הישיבה, כי המשגיח עובר למלא תפקיד תורני בצרפת. טרם ברור אם המשגיח לגביו הוגשה תלונה נחקר או זומן לחקירה, אך הוא עזב את ישראל. האם יש לכך קשר ישיר? לא ברור.

את תגובתו של המשגיח לא הצלחנו להשיג.
משגיח נמלט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד