כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

נתניהו: "מכירים 30 שנה"; ליברמן: "עברתי ניתוח להארכת הפתיל"

ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן, חתמו על הסכם קואליציוני • נתניהו הזמין שוב את הרצוג להצטרף לממשלה • ליברמן התייחס למתקפותיו בעבר על ביבי: "תודה על היכולת להתגבר על משקעי העתיד"

ביבי ואייווט היום. צילום: עקיבא ווייס
ביבי ואייווט היום. צילום: עקיבא ווייס

הממשלה מתרחבת: ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר הבית היהודי אביגדור ליברמן, במסיבה עיתונאים משותפת הבוקר (ד), ובה הודיעו על חתימת ההסכם ביניהם.

ליברמן צפוי להיות מושבע לשר ביום שני בשבוע הבא, כפי שדווח ב'בחדרי חרדים'.

נתניהו אמר: "אביגדור ואני מכירים כמעט 30 שנה. היינו חלוקים זה על זה ובלהט הויכוח נאמרו דברים שלא היו צריכים להיאמר. אנחנו ממשיכים קדימה. שר הבטחון ליברמן ואני נשמור על בטחון ישראל בנחישות ובאחריות".

עוד הוסיף, "אני קורא ליצחק הרצוג להצטרף לממשלה כדי למצאות את המגעים להגיע לשלום, אני קורא שוב להרצוג וחבריו להצטרף אלינו לממשלת אחדות שתלכד את העם".



אביגדור ליברמן אמר: "מהיום אנחנו שוב שותפים חדשים ישנים. תודה על היכולת להתגבר על כל המשקעים. מודה שבינתיים עברתי ניתוח להארכת הפתיל הקצר. מקווה שזה יסייע ליחסינו בעתיד".

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', הסיכום בין המפלגות נסגר במהלך הלילה, בישיבה בהשתתפות ראש הממשלה נתניהו שר האוצר משה כחלון, יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן והשר יריב לוין.

השר יריב לוין, הממונה על המו״מ הקואליציוני מטעם הליכוד אמר הבוקר: ״במהלך הלילה הצלחנו להגיע לסיכומים אחרונים בנושאים שנותרו במחלוקת בין האוצר ובין ישראל ביתנו. זהו הסכם שייטיב עם כלל אזרחי המדינה, ואני מברך על כך. הרחבת הממשלה, עם צירוף מפלגת ישראל ביתנו לקואליציה לאומית, הינו צעד חשוב ומתבקש אשר יבטיח את יציבות הקואליציה ואת המשך פעילות הממשלה על פי דרכה״.

ליברמן ימונה לשר הביטחון וח"כ סופה לנדבר תמונה לשרת הקליטה. ח"כ נוסף מישראל ביתנו צפוי להתמנות לסגן יו"ר הכנסת.

יו״ר הרשימה המשותפת, ח״כ איימן עודה, הגיב לחתימה על ההסכמים הקואליציונים בין ישראל ביתנו לליכוד: ״ליברמן הקורא להחרים חנויות של אזרחים ערבים ולמחוק כפרים פלסטינים שלמים הוא שותף טבעי וברור למדיניות השנאה של נתניהו. כניסתו לממשלה מסוכנת לכלל האזרחים במדינה. נתניהו שהפך את הגזענות והשנאה לבשורה המרכזית שלו לאזרחי המדינה, ממשיך להוביל את כולנו לעומק התהום כאשר רק שרידותו הפוליטית עומדת לנגד עיניו.
איווט ליברמן בנימין נתניהו הסכם קואליציוני שר הביטחון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד