י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

רגע לפני שאתם רוכשים מזגן, קבלו טיפים לחיסכון משמעותי בהוצאות החשמל

מזגן הפך מזמן להיות חובת המציאות • יחד עם הרכישה גדלות הוצאות בחשמל, אך ניתן לחסוך בהן • קבלו טיפים מ'אלקטרה מיזוג אוויר ואקלים' המשווקת את סדרת PLATINUM A החסכונית ביותר

רגע לפני שאתם רוכשים מזגן, קבלו טיפים לחיסכון משמעותי בהוצאות החשמל

רכישת מזגן היא צעד משמעותי, הרי לא בכל יום אנו מבצעים החלטה חשובה ומורכבת כל כך. המזגן משמש אותנו לאורך שנים רבות, הוא אמור לקרר ולחמם את הבית היטב, להיתמך בשירות מקצועי ואמין, ולא פחות חשוב - להיות חסכוני בחשמל. בחירה נכונה של המזגן, תאפשר לכם להגדיל את אפקטיביות הקירור או החימום של הבית והמשרד, לשמור על ראש שקט, ולחסוך משמעותית בעלויות החשמל ולמנוע בזבוז ממושך ומיותר.

קבלו מספר טיפים שיעזרו לכם לחסוך משמעותית בהוצאות החשמל במהלך הקיץ

• התייעצו עם מתקין מנוסה - כדי לרכוש את המזגן הנכון ולהפיק ממנו את המרב, חשוב שהמתקין שלכם יהיה איש מקצוע מנוסה ומיומן, שיוכל לתת לכם את ההכוונה הנכונה. רק התקנה ע"י מתקין מקצועי מבטיחה את שלמות המזגן, מונעת בעיות עתידיות של נזילות, רעשים ותקלות, ומבטיחה תוצאה אסתטית ונקייה, דבר שמוביל לחסכון.

• בדקו תווי תקן - מומלץ לבדוק אם קיים תו תקן מלא הן למוצר והן לחברה המעידים על איכותם. חשוב לבחור מזגן שהוא גם חסכוני באנרגיה וגם משתלם .לתו תקן ישראלי מלא חלק משמעותי בחסכון המזגן.

• "עומס חום" – רגע לפני הרכישה חשוב לדעת! התפוקה הנדרשת לקירור וחימום החלל תלויה בין השאר ב"עומס החום" בחלל. כמות החום שנוצר בחלל משתנה, בין היתר, לפי מזג האוויר הנתון, כמות האנשים הנמצאים בחלל, המיקום בארץ, סוג המבנה, ומכשירי החשמל הפועלים בו. בחירת תפוקת המזגן הנדרשת תיעשה עפ"י חישוב עומס החום המקסימאלי (דבר זה נקבע ע"י איש מקצוע).

• בדקו את צריכת החשמל של המזגן – הצריכה נמדדת ביחידות של Kw (קילוואט). נתון זה יופיע בקטלוג ובתוויות האנרגיה, כ"הספק נצרך". ההספק נמדד ביחידות של W או של- Kw עלות קוט"ש לשעה מתפרסמת מעת לעת ע"י חברת החשמל ועומדת כיום על 53.33 אג'.

• בחרו במזגן אינוורטר - מזגן האינוורטר יודע, באופן אוטומטי, להתאים את התפוקה שלו לעומס החום המשתנה בחדר, לכן מומלץ לרכוש אותו לבתים בהם המזגן פועל שעות רבות ביום ובלילה. מזגן האינוורטר חוסך עד 50%


בצריכת החשמל בהשוואה למזגנים רגילים. בנוסף, הוא יודע לפעול ביעילות גם בטמפרטורות קיצוניות, כמו חמסין באילת או שלג בירושלים. לבתים בהם מופעל המזגן בעומס חום מלא, מומלץ לקנות מזגן מסדרת הדגל "אלקטרה PLATINUM A אינוורטר", הנותנת מענה מושלם לכל הצרכים מבלי להתפשר. בעזרת פיתוח מיוחד מאפשרת סדרת המזגנים העיליים המתקדמת והחסכונית ביותר, צריכת חשמל נמוכה במיוחד, פחות מ-2 ₪ ללילה שלם של מיזוג. הסדרה מתאימה מאד גם לחדרי שינה, זאת בשל הפעולה החרישית של המזגן, המפחיתה בכחצי מרמת הרעש בהשוואה לסדרות מקבילות (על פי בדיקות מעבדה של אלקטרה), החל מ-28 דציבל בלבד.

שיהיה לכם קיץ נעים וחסכוני!



טיפים לחיסכון בחשמל חיסכון בחשמל רכישת מזגן טיפים כתבה פרסומית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד