י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

המאבק על מוצ"ש: טוקר מוותר לראשל"צ

לאחר ויכוח שנמשך כמה שבועות, הודיע השדרן הפופולארי שהמציא את משבצת השידור המפורסמת על דחיית התוכנית בשעה • במקביל, משיק טוקר תוכנית חדשה בימי שישי

טוקר מקבל את ברכת מרן. צילום ארכיון
טוקר מקבל את ברכת מרן. צילום ארכיון

פרסום ראשון: המגיש הפופולארי מנחם טוקר, איש רדיו 'קול חי', הודיע כי הוא מוותר לראשל"צ על שעת השידור במוצאי שבת, והוא יחל את תוכניתו השבועית באיחור של שעה - לאחר סיום השיעור השבועי.

אחרי 20 שנה בהן קולו של טוקר ותוכנית מוצ"ש שלו הפכו לדבר המוכר ביותר במגזר, ולאחר נסיונות שונים למצוא פתרונות כמו דחיית שידור השיעור - הודיע טוקר כי הוא מוותר לרב, והשיעור שנמסר בלוויין יעבור בכל מוצאי שבת, כשלאחריו יחל טוקר את התוכנית 'מוצ"ש חי'.

במקביל, משיק טוקר תוכנית חדשה בקונספט מסקרן בצהרי שישי, שידור חי מבתי מאזינים של ההכנות לשבת, בליווי אוכל וזמרים אורחים.

במסגרת התוכנית, יגיעו טוקר עם זמרים אורחים מידי שישי לביתו של אחד המאזינים המפורסמים, וישדרו את התוכנית מביתו, כאשר בשבוע הראשון יהיה זה מביתו של סגן ראש העיר אלעד צוריאל קריספל.

מנחם טוקר מסר בתגובה לבחדרי חרדים: "לפני 20 שנה בחרתי את מוצ"ש מבין ימות השבוע לשדר ולא האמינו שמישהו יאזין לרדיו במוצ"ש... ברוך השם בניתי אייטינג מרשים שרק עולה מדי עונה. אני שמח שאחרים רוצים ליהנות מהרייטינג שבניתי, ולמען הפצת התורה אני מוכן בכיף לרדת לשעה 11 ומקווה שזיכוי הרבים יעזור לי בשורה מכובדת בגן עדן".

טוקר מוסיף ומציין כי "מרן הרב עובדיה יוסף בירך אותי לפני פטירתו וביקש שאמשיך דרך המיקרופון לעשות דברים חיוביים. על ידי נתינת השעה החשובה הזאת לבנו, אני מאמין שאני מקיים את בקשתו של מרן זצ"ל".
מנחם טוקר שידור שיעור שבועי ראשון לציון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד