כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

פגע והפקיר פצוע ליד ככר השבת

תושב ירושלים הואשם שהפקיר פצוע, בו פגע באזור ככר השבת בירושלים • ניסה לשכנע את אחותו להעיד עדות שקר, מול חוקר משטרה

זירת התאונה. צילום: google maps
זירת התאונה. צילום: google maps

חרדי תושב ירושלים, הואשם בכך שהפקיד פצוע בו פגע בתאונת דרכים, ושיבש הליכי חקירה, כך לפי דיווח כתב 'בחדרי חרדים'.

בכ"ח תמוז תשע"ה, אירעה תאונת דרכים ברחוב ישעיהו בירושלים. הולך רגל בן 70 חצה את הכביש על מנת להגיע לתחנת אוטובוס, ורכב מסוג רנו שנסע מככר השבת לכיוון רחוב הנביאים, פגע ופצע אותו.

הנהג יצחק לחדב בן 50 תושב האיזור - כך על פי כתב האישום שהוגש היום (ה') על ידי פרקליטות מחוז ירושלים, הבחין בתאונה ובפגיעתו בראובן עבודי ובפציעתו, סטה מעט לשמאל ונמלט מהמקום בנסיעה מהירה במעלה הרחוב, שם פנה ימינה לכיוון רחוב פרי חדש וזאת כדי שלא להיתפס.

הולך הרגל, פונה לבית החולים שערי צדק בעיר, עם חתך בראשו ובמרפקו וכן סבל מכאבי ראש. בעקבות כך, הואשם הנהג בהפקרה אחרי פגיעה.

למחרת התאונה, נעצר הנהג הפוגע, ונחקר במשרדי אגף התנועה של המשטרה במרכז כלל בעיר. בחקירתו הראשונה טען כי גם הילדים של אחותו נוהגים ברכב או חבריהם, כחלק מגרסת כזב שמסר בחקירתו לפיה הוא לא נהג ברכב בעת התאונה.

לאחר סיום חקירתו נאמר ליצחק לחדב כי באפשרותו להתקשר לבן משפחה על מנת להודיע כי הוא נמצא בתחנת משטרה. הוא ביקש להתקשר לאחותו, ובמהלך שיחתו איתה אמר לה כי "המשטרה עוצרת אותי על תאונה, תגידי שהאוטו אצל החברים של הילדים שלך". החוקר שעמד לידו אמרו לנהג כי הוא משבש הליכי חקירה, אך הוא הגיב "אני אומר לה להעיד לטובתי אמרתי את זה בחקירה שהאוטו אצל החברים של הילדים של אחותי".

בעקבות שיחת הטלפון לאחותו, הואשם הנהג גם בשיבוש הליכי משפט.
תאונת פגע וברח שיבוש הליכי חקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד