כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

האם יהב יקיים את ההסכם הקואליציוני?

לאחר שנתיים וחצי בתפקיד סגן ראש העיר חיפה, אריה בליטנטל פרש מתפקידו לטובת מיכאל אלפר: האם ראש העיר יונה יהב ימשיך להחרים את אלפר?

יונה יהב, צילום: פלאש90
יונה יהב, צילום: פלאש90

האם ראש העיר חיפה יקיים את ההסכם הקואליציוני? לאחר שנתיים וחצי בתפקיד סגן ראש העיר חיפה מטעם אגודת ישראל, אריה בליטנטל שיגר היום (ה) מכתב לראש העיר יונה יהב, והודיע כל פרישה מתפקידו במסגרת ההסכם הקואליציוני.

מי שאמור להחליפו הוא מיכאל אלפר נציג דגל התורה. אך בינתיים ראש העיר יהב מתנגד למינויו.

במכתב ששיגר ליהב כתב בליטנטל: "בהתאם להסכם הקואליציוני שנחתם בין סיעת שסג בחיפה לראש העיר יונה יהב הגיש היום הרב אריה בליטנטל את מכתב ההתפטרות מתפקידו כסגן ראש העיר.
במכתבו מציין בליטנטל כי בהתאם להסכם הקואליציוני שנחתם בינינו אבקש להודיע לך על סיום תפקידי כסגן ראש העיר החל מיום י"ט אייר תשע"ו (27.5.16)"

"אמשיך בתפקידי כחבר מועצה וכחבר בהנהלת העירייה ובשאר תפקידי בעירייה. בהזדמנות זו אבקש להודות לך על שיתוף הפעולה בינינו תוך ראייה משותפת של צרכי הציבור החרדי המתפתח בעיר.
מתוך היכרותינו רבת השנים אני סמוך ובטוח ששיתוף פעולה זה ימשיך גם לבאות".

כזכור לפני כחודש נפגש יו"ר ועדת הכספים משה גפני עם ראש העיר חיפה יונה יהב, השניים דנו בנושא מינויו של אלפר לתפקיד אך לא נרשמה התקדמות בנושא.

לפני כחודשיים אמר יו"ר שס השר אריה דרעי בועידת דגל התורה כי "נעבוד בשיתוף פעולה מלא כפי שעשו בבחירות האחרונות ברשויות. גם בחיפה נפעל מול התנגדות ראש העיר יונה יהב למנות את נציג דגל התורה מיכי אלפר לסגן ראש העיר". הוא הוסיף: "אני יחד עם דגל התורה דורשים למנותו לתפקיד.






מכתב ההתפטרות של בליטנטל
יונה יהב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד