י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

מז'יבוז': רב בית כנסת הותקף במספריים - וניצל בנס לאחר שזעק

גוי שהגיע בליל שבת לשוחח עם רב בית כנסת במז'יבוז', התאכזב לאחר שלא קיבל ממנו עבודה במקום וניסה לדקור אותו ולחתוך את זקנו • בשיחה עם 'בחדרי חרדים' מספר הרב את השתלשלות האירוע וכיצד ניצל בחסדי שמים ממוות

מעז'יבוז'. צילום: אלי סגל
מעז'יבוז'. צילום: אלי סגל

 

נס במז'יבוז: בליל שבת האחרון, ניסה גוי לדקור יהודי בבית הכנסת מקומי. בחסדי שמים המתפללים השתלטו על הגוי עד להגעת כוחות משטרה והאירוע הסתיים ללא נפגעים.

האירוע התרחש כאשר גוי נכנס לחדרו של רב ביהכנ"ס מקומי מוכר מאוד במז'יבוז', הוציא מספריים גדולות וחדות וניסה לגזור לרב את זקנו ולפגוע בו.

כבר בשבת עלה הרב לתורה ובירך 'הגומל', והוא מתכנן לערוך סעודת הודיה על הנס הגדול.

הרב י' ג' (השם המלא שמור במערכת) אותו ניסה הגוי לדקור, מספר לבחדרי חרדים: "סיימנו את התפילה והלכתי לחדר שלי להוציא ספר, לפתע הגיע לשער ביהכנ"ס גוי ודרש לדבר איתי, השומר בחוץ ניגש לחדרי ואמר לי כי יש מישהו שרוצה לדבר איתי, אמרתי לשומר שייכנס, הגוי הגיע, התיישב בחדרי ושאל האם יש לי עבודה בשבילו, אמרתי לו שיבוא אחרי שבת ונדבר".

הגוי כנראה לא היה מרוצה מתשובת הרב. "לא עברה שנייה והגוי החל לצעוק, להשתולל ולקלל בזעם, הוא הוציא מכיסו מספריים חדות והחל לגזוז את זקני ולדקור אותי, אני התעשתתי במהירות, קמתי מהכסא ובנס ריתקתי אותו לרצפה, תוך שאני מזעיק כמה מתפללים מהיכל בית המדרש. המתפללים הגיעו במהירות בעקבות הזעקה שלי, לקחנו את הגוי, קשרנו את ידיו והשארנו אותו בחדר סמוך עד לבוא המשטרה, כשהגיעה משטרה היא לקחה אותו לחקירה ושחררה אותו".

לדברי הרב, "זה היה נסים של ממש, נפצעתי קל מכמה דקירות, הנס הגדול שריתקתי אותו לריצפה, הייתי לבד בחדר ואני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אחרת אם לא הייתי משתלט עליו, למרבה המזל הגיעו מתפללים ועזרו לי, אחרת הוא היה יכול לרצוח אותי".

לסיום הוא אומר: "המשטרה כאן רשלנית ביותר, היא שחררה את הגוי לאחר חקירה של כמה שעות, הדוקר היה מעורער בנפשו, אבל אנו בוטחים בה', בעז"ה נתגבר כאן את השמירה, ובפעם הבאה לפני שמישהו ירצה להכנס למשרדי אבדוק יותר לעומק מי הוא. הרבה נכנסים לחדרי לדבר איתי, אבל הפעם כמעט קרה אסון".

מזיבוז נס דקירה רב בית כנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד