י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

לחברות הגדולות במשק - דרושה בוגרת לוסטיג

נשים חרדיות מעוניינות להשיג פרנסה בכבוד, אך לא כל מוסד ולא כל תואר מבטיח זאת • קמפוס לוסטיג מביא קבלות מוכחות להצלחה - השמה בחברות המובילות במשק

בטקס חלוקת תארים לבוגרות לוסטיג.
בטקס חלוקת תארים לבוגרות לוסטיג.

פרנסה בכבוד. זה המניע המרכזי של נשים החרדיות לצאת ולהשתלם בלימודי הכשרה. כאשר השאלה העיקרית שהן שואלות בווריאציות כאלה ואחרות היא: מהן אפשרויות התעסוקה בתחום?

זה לא סוד ששוק הלימודים במגזר החרדי התפתח מאד בשנים האחרונות, קיימים מוסדות לימוד רבים המציעים מגוון מקצועות ותארים. מועמדות רבות עוברות תהליך של ברור ואבחון עד לבחירת המקצוע האופטימלי עבורן. אך להפתעתן מגלות בסיום מספר שנות לימודים ארוכות ומיגעות והשקעה של רבבות ש"ח, ששוק התעסוקה לא ממתין להן בזרועות פתוחות, כדי לקלוט אותן לעבודה הנכספת.

רק אז מתברר להן עד כמה חשוב ללמוד את המקצוע במקום הנכון - מוסד לימודים ותיק, בעל קבלות של אחוזי תעסוקה גבוהים מוכחים של הבוגרות, ולא רק הבטחות המתבררות כאשליות. מוסד מוכר, בעל שם ומוניטין גבוה בקרב המעסיקים, היודעים לפנות אליו, כדי לאתר עובדות איכותיות.

מוסד כזה מוכר וידוע בשם "לוסטיג", או בשמו המלא: "קמפוס לוסטיג של המרכז האקדמי לב". כיום הוא הכתובת הראשונה למעסיקים המחפשים עובדות חרדיות, מקצועיות ואיכותיות. בין ההוכחות לכך- עדותם של מנהלים בכירים מחברות מובילות במשק, המעסיקות עשרות בוגרות לוסטיג, ממגמות הלימוד השונות, בשכר הולם, המקובל בשוק.

מר רמי סרטני, מנכ"ל חברת ממ"ן, העוסקת בפיתוח תוכנה לתעשייה האווירית: "אנו מעסיקים קבוצה של 14 תלמידות ובוגרות לוסטיג חרדיות. הן קלטו בצורה מהירה את הידע הנדרש, נכנסו מהר לעבודה. חלקן כבר מנהלות פרויקטים ומובילות את החברה בטכנולוגיות חדשות. הן מהוות כיום את חוד החנית של פיתוח תוכנה לתעשייה האווירית בישראל, האחראית על המערכות הממוחשבות של לוויינים, ספינות, פיתוח, ייצור ושיגור מטוסים, אחת מהן קבלה אשתקד את פרס מנהל ממ"ן על פרויקט מצטיין שפיתחה ונותן מענה לצרכים האסטרטגיים של החברה".

מר שחר בר-אור, מנכ"ל חברת סאנדיסק ישראל, חברה בינלאומית, העוסקת בטכנולוגיית זכרון נייד: "בעבר קבלנו רק מהנדסים מצטיינים מהאוניברסיטאות הגדולות, לאחרונה שינינו את התפיסה והתחלנו לעבוד עם מכללות מובחרות בכלל ועם קמפוס לוסטיג בפרט ואני שמח מאד שיש לנו מהנדסות מובילות מהמגזר החרדי, המוצרים שהן מפתחות נמכרים במאות אלפי יחידות בכל העולם."

גב' מלכה איכנשטיין, רו"ח, שותפה במשרד רו"ח PWC ישראל, המדורג כאחד מארבעת הגדולים בארץ: "עם סיום לימודי בלוסטיג, לפני כ-25 שנה התחלתי לעבוד כאן ואני שמחה מאד שהצלחתי להתקדם לתפקיד של שותפה ולסייע בפרנסת בית של תורה. במהלך השנים האלה עברו כאן עשרות בוגרות לוסטיג, לשמחתנו חלק גדול מהן עדיין ממשיכות כאן. זיהינו בהן בנות חזקות, בעלות יכולות גבוהות, עם הכשרה לימודית גבוהה שאפשרה להן לעבוד ולהשתלם כאן כשוות בין שווים, בין שאר המועמדים לקליטה של ההתמחות".

מר ינון שויקה, מנהל מערך פאג"י, מקבוצת הבינלאומי: "בפאג"י מועסקות עשרות בוגרות לוסטיג בסניפים בפריסה ארצית וגם במטה החברה. הבוגרות נהנות ממקום עבודה טוב ונוח למגזר החרדי וגם הבנק נהנה מעובדות ברמה מקצועית גבוהה, עם מוסר עבודה גבוה, נאמנות ומסירות."

מעבר לקשרים ולשיתופי הפעולה עם המעסיקים המרוצים, בקמפוס לוסטיג עושים הכל כדי להנגיש את אפשרויות התעסוקה לכל הבוגרות, כך שתוכלנה להתמודד בהצלחה על המשרות שתאפשרנה להן בס"ד לפרנס בכבוד בית של תורה. בסביבת עבודה מתאימה לאשה חרדית. בקמפוס לוסטיג נהנות הבוגרות מ:
עדכון שוטף של משרות ייחודיות, כולל ליווי עד להשמה בפועל.
מגוון סדנאות לכתיבת קורות חיים והכנה לראיונות עבודה.
ייעוץ תעסוקתי.
יריד תעסוקה שנתי.
כנסים מקצועיים.
קורסי הכשרה בתחומים נדרשים, מעבר לידע התאורטי של התואר.

ההרשמה לשנה"ל תשע"ו בעצומה, במגמות הלימוד המבוקשות: BSC בהנדסת תוכנה, BSC במדעי המחשב, BSC בביו אינפורמטיקה, BA במנהל עסקים וBA בחשבונאות.

בוגרת לוסטיג! כרטיס הכניסה למקומות העבודה המובילים.
לפרטים והרשמה: 03-6307109
לוסטיג לימודים נשים חרדיות תעסוקה הרשמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד