י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

הסתיימה חקירת מעונות ראש הממשלה - המשטרה ממליצה להעמיד לדין

המשטרה סיימה לחקור את נושא מעונות ראש הממשלה בחשד לביצוע עבירות פליליות • הראיות לכאורה, הממצאים והתובנות שנאספו הועברו לפרקליטות, ולדברי גורמים בפרקליטות יש בשלוש פרשות תשתית להעמדה לדין של שרה נתניהו

נתניהו. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
נתניהו. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

משטרת ישראל סיימה את החקירה בעניין מעונות ראש הממשלה.

כזכור, הפרשה החלה בפברואר 2015 באישור היועץ המשפטי לממשלה ופרקליט המדינה, והתמקדה במספר נושאים, אשר בעניינם עלה חשד לביצוע עבירות פליליות, בהן חשד לקבלת דבר במרמה ולמרמה והפרת אמונים, כולל טיפול בתלונות הדדיות.

בסיומה של החקירה, הועברו כל הראיות לכאורה, הממצאים והתובנות שנאספו בחקירות המשטרה לפרקליטות מחוז ירושלים, אשר ליוותה את החקירה, לצורך עיון והחלטה האם להגיש כתבי אישום בפרשה.

באופן חריג, ובשונה ממקרים דומים, המשטרה לא פרסמה באופן ברור האם התגבשה תשתית ראייתית לעבירה פלילית, אולם ניתן ללמוד על כך מעצם העובדה כי חומרי החקירה הועברו לפרקליטות.

גורמים בפרקליטות המדינה אומרים כי המשטרה העבירה ראיות לפיהן יש להעמיד לדין את אשת ראש הממשלה שרה נתניהו, סמנכ"ל משרד ראש הממשלה עזרא סיידוף והחשמלאי אבי פחימה.

לדבריהם, בשלוש מתוך ארבע פרשיות שנחקרו יש חשד לפלילים ובסיס להעמדה לדין של שרה נתניהו באשמת קבלת דבר במרמה. שתיים מהן קשורות לארוחות ואחת קשורה למטפלת הסיעודית, בפרשה הרביעית של החשמלאי אין תשתית ראייתית נגד שרה נתניהו.

ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם פוסט כעת בעמוד הפייסבוק שלו, שם נכתב כי ממשפחת נתניהו נמסר בתגובה: "בהודעת המשטרה לא הייתה שום המלצה להעמיד לדין את הגברת נתניהו. בניגוד לפרסומים הגברת נתניהו לא ביצעה עבירה כלשהי. הטענות השונות שעולות באמצעי התקשורת יתבררו כעורבא פרח כפי שקרה עם כל הטענות שהוטחו במשפחת נתניהו לאורך השנים".
בנימין נתניהו מעונות ראש הממשלה חקירה פרקליטות המדינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד