י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

הרב מצגר טוען: הדירה שלי שווה כ-5 מיליון

הרב הראשי לשעבר מעוניין למכור את דירתו בשדרות דוד המלך בתל אביב כדי לכסות את מרבית הקנס שהוטל עליו

הרב מצגר. צילום: הדס פרוש, פלאש 90
הרב מצגר. צילום: הדס פרוש, פלאש 90

 


הרב הראשי לשעבר ‏יונה מצגר מעוניין למכור את דירתו ברחוב דוד המלך בתל אביב, בסכום שעשוי להגיע עד 5.2 מיליון שקל.

מדובר בעימות בין הרב למדינה, בעקבות הקנס שהרב חויב לשלם בהרשעתו בשוחד, בסך של כ-7 מיליון שקלים. לטענת הרב, המדינה חילטה לו נכסים בשווי של כ-20 מיליון שקל, ובהם הדירה המדוברת בשדרות דוד המלך בתל אביב.

לדברי מצגר, ובהתאם למסמך שנחשף לראשונה ב'בחדרי חרדים', הדירה המדוברת שווה לפחות 4.7 מיליון שקלים, ולפיכך הוא מעוניין שהיא תכסה את מרבית הקנס שהוטל עליו.

במסמך שנכתב על ידי מתווך נאמר: "לכל המעוניין. ביום 19/05/2016 ביקרתי לפי הזמנתו של הרב יונה מצגר בדירה בשדרות דוד המלך 7 דירה 5 בת"א הדירה בת 4 חדרים קומה שלישית פונה לחזית. עם מלית ושתי חנויות הרשומות בטאבו. הדירה משופצת במלואה וכן הבניין עבר שיפוץ לאחרונה, נראה מצויין ואחזקתו טובה.

"ברשותי קונים המחפשים דירה עם נתונים דומים שתקציבם עומד על 5,200,200. בנוסף קיבלתי נתונים על דירה דומה באותו בניין בקומה א' שפונה לחזית, בעלת אותו שטח ואותו תכנון של הדירה שלעיל, עם חנייה אחת בטאבו. ברצוני לציין שאת הדירה שבקומה א ראיתי חיצונית בלבד.

"לפי כל הנתונים שבידי ומתוך נסיוני רב השנים בתחום הנדל"ן אמליץ לקונים שלי לשלם עבור דירה זו. 4,700,000. בברכה פטל תיווך נכנסים".

הרב מצגר הגיב לבחדרי חרדים: להד"ם.

 




הרב מצגר דירה מכירה תל אביב קנס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד