כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

מייסד להב: "ב'יש עתיד' ארגיש חופשי ונוח"

ניצב בדימוס יואב סגלוביץ שהצטרף היום ליאיר לפיד, הסביר במסיבת עיתונאים מדוע בחר ב'יש עתיד'

מייסד להב: "ב'יש עתיד' ארגיש חופשי ונוח"

במסיבת עיתונאים מיוחדת שנערכה היום (א) בצהריים הכריז ראש אגף חקירות מודיעין לשעבר במשטרה, ניצב בדימוס יואב סגלוביץ', על הצטרפותו למפלגת 'יש עתיד'. סגלוביץ' שירת כ-30 שנה במשטרה - במהלכן הקים את היחידה למאבק בפשיעה כלכלית ואת יחידת לה"ב 433 שטיפלה בסדרת פרשות שחיתות מרכזיות בישראל. סגלוביץ', אשר ידוע במלחמתו הבלתי מתפשרת בשחיתות השלטונית בישראל, עמד בראשן של החקירות המרכזיות נגד אנשי ציבור בישראל.

בפתח מסיבת העיתונאים בירך לפיד את סגלוביץ' על ההחלטה להצטרף למפלגה ואמר: "ההצטרפות של ניצב סגלוביץ היא חלק ממהלך גדול יותר שאנחנו מובילים נגד הפוליטיקה הישנה והמקולקלת בישראל. כי ישראל זקוקה לשינוי ואנחנו באנו לשנות. יש לנו פוליטיקה מושחתת ומשחיתה, מפלגת ומסכסכת, שמעודדת קיצוניות במקום להלחם בה, שבמקום לעזור לאזרחים מבזבזת את הכסף שלהם על עצמה, על השחיתויות שלה, על ג'ובים למקורבים, על משרדי ממשלה מיותרים, על מיליארדים לצרכים פוליטיים במקום טובת המדינה".

לפיד הוסיף: "ישראל יכולה להיות גדולה. ישראל צריכה להיות גדולה. אלא שפוליטיקה קטנה ומושחתת עוצרת אותנו. אנחנו צריכים להחזיר לצעירים שלנו את הידיעה שאפשר לגדול, להתפתח, למצות את הפוטנציאל שלהם עד למקסימום. אפשר להלחם בשחיתות. אפשר שתהיה לנו פוליטיקה חדשה ונקיה שעובדת בשביל האזרחים".

לפיד הדגיש כי הצטרפותו של סגלוביץ' מהווה תרומה משמעותית למאמץ המפלגתי במלחמה נגד השחיתות ואמר: "ניצב סגלוביץ עמד בחזית המלחמה בשחיתות כל חייו. הוא לא פוחד מאף אחד. הוא מכיר מקרוב את הנזק שהפוליטיקה גורמת לישראל, והוא פה כדי להלחם. הוא פה מפני שיש עתיד נחושה להלחם בשחיתות ואנחנו בונים את הכוח שיאפשר לנו לעשות את זה. ההצטרפות שלו ליש עתיד היא מכפיל כוח".

ניצב בדימוס, יואב סגלוביץ שהצטרף היום למפלגת 'יש עתיד', הסביר מדוע החליט להצטרף לעשייה הציבורית ואמר: "שנים רבות שירתתי במגזר הציבורי כעובד ציבור. בתפקידי האחרון כראש אגף חקירות ומודיעין. הרצון להשפיע על הכיוון והדרך לא מיצה את עצמו. לאחר מחשבה והתבוננות בנעשה, ברור לי כי מי שרוצה להמשיך ולהשפיע, נכון "שירד מהגדר" וייכנס לעשייה. המתרחש בשבועות האחרונים רק חיזק את החלטתי. נראה כאילו אנו חלק ממשחק, חלק מקרקס שבו מריעים ללהטוטנים ללא קשר לחוקים ולכללים הבסיסיים ביותר של הוגנות, אמת פשוטה ויושר."

סגלוביץ הסביר מדוע בחר להצטרף ל'יש עתיד': "בחנתי את המערך הקיים והחלטתי שהמקום בו ארגיש הכי חופשי ונוח, בית בו אוכל לצמוח ולהשפיע הוא "יש עתיד" ויאיר לפיד שעומד בראשו. מפלגת מרכז שיש בה מגוון דעות ותפיסות, אך מרכיב משותף מרכזי אחד- תחושת האפשר, תחושת המסוגלות, גם כפרטים וגם כקבוצה. להוביל לעתיד בהיר יותר, נקי יותר, טוב יותר.מפלגה שמחויבותה היא לציבור, שחרטה על דגלה מאבק בשחיתות ובגילויה השונים, מתוך הבנה ששחיתות אינה רק שורת עבירות פליליות אלא גם רוח רעה שפגיעתה קשה בערכים החשובים ביותר כמו שוויון ואמון חברתי.

"אני רואה ביאיר לפיד את הרצון הכן לשינוי, את המחויבות, ההובלה והמנהיגות של מי שרואה את טובת המדינה לפני טובתו האישית, מי שרוצה ויכול, מי שמוכן לעבוד קשה ולהוביל קבוצה, קבוצה שלא שוכחת שאין זה משחק אלא חיינו ועתידנו. אני מצטרף היום לעשייה ציבורית, אני מצטרף היום לחבורת אנשים מצוינת".
סגלוביץ יש עתיד להב משטרה יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד