כ"ד אייר התשפ"ד
01.06.2024

הרב ברלנד בהקלטה: "אולי מחר אגיע"

מנהיג 'שובו בנים' הרב אליעזר ברלנד, במסר מוקלט לחסידיו: "הכל תלוי בשר המשפטים המקומי - צאו להתפלל" • להאזנה

הרב ברלנד
הרב ברלנד

 

הקלטה חדשה ל'בחדרי חרדים': מנהיג 'שובו בנים' הרב אליעזר ברלנד, פנה אמש (א), לקהל חסידיו וקרא להם להתפלל עבור שובו ארצה. הוא ציין כי קיימת אפשרות שכבר היום יוכל להגיע לישראל.

בהקלטה מיוחדת לבני קהילת 'שובו בנים', אמר הרב ברלנד: "יכול להיות שהרב יחזור מחר, אבל נכון לעכשיו לא יודעים האם הרב חוזר לארץ או לא".

הרב הסביר כפי שנחשף גם לראשונה ב'בחדרי': "זה תלוי במשרד המשפטים המקומי כאן. ומכיוון ששר המשפטים המקומי כאן לא עבד שלושה ימים, ולכן אין אישור. ולא יודעים האם הרב יחזור עם אישור של שר המשפטים או לא, והכל תלוי בתפילות".

הרב ברלנד


בהקלטה מבהיר הרב כי הוא מעוניין לשוב ארצה, ואף קרא להתפלל עבור כך: "תהיו ערים כל הלילה לנסוע למירון ולחברון ולהתפלל", אמר, "זה הרגע הכי גורלי בענייני. אי אפשר לשחרר את הרב בלי החתימה של שר המשפטים. והרב רוצה שהכל יהיה מסודר. ונתפלל שהקהילה החדשה של הרב שקמה לא תתפרק. ומצד שני הרב שמח לחזור לארץ. וצריכים הרבה תפילות שכולם יהיו ערים עד לפנות בוקר ב-5:30 ויתפלל. ומי שיכול להתפלל בחברון ב6:30".

בהתאם לבקשה, חסידי הרב, ארגנו אוטובוסים שיצאו להתפלל למען הרב ברלנד במערת המכפלה שבחברון. האוטובוסים יצאו מרחוב שבטי ישראל בירושלים, ומחיר הנסיעה סובסד.

הרב אליעזר ברלנד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד