י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

חבר'ה, הייתי על ההר ואני חושב שהגזמתם

ציקי פרנק היה על הר מירון בל"ג בעומר, ראה את "הקריסה" וגם את התנהלות השוטרים - ויש לו מה להגיד • טור

ציקי פרנק, כותב השורות
ציקי פרנק, כותב השורות

מילה אישית למאות האלפים שהגיעו למירון בל״ג בעומר.

המשטרה עושה כל שבאפשרותה לעשות שהאירוע תצליח, עובדים על זה מראש אינספור ימים ולילות, והאיש הקטן על המקלדת יכול במילה אחת לגרום לבוקה ומבולקה.

השנה ראיתי את זה מקרוב ממש, מאות אלפי אנשים הגיעו למירון בסדר מופתי. לא חלמנו לפני חמש שנים שקיימת כזאת אופציה, המשטרה הצליחה במשימה.

אך כל אזרח שנוסע למירון, לא מעניין אותו לשמוע שמאות אלפים הגיעו בצורה סדירה, הן באוטובוסים והן ברכבים פרטיים - מעניין אותו רק האוטובוס שלו שנתקע בדרך, והוא מתחיל לייצר כותרות וסיפורים של כביכול קריסה, וכמובן ברגע כשיש תיעוד - כל אתר חדשות יעלה מיד את התיעוד ויעורר בלגן, ללא שום שאלות.

אולי ככה צריך להיות, אך מיד אחרי הכותרת - עוד לפני שכותבים את כל הבעיה של שלושה אוטובוסים בלבד שנתקעו בציר וכוח משטרתי בדרך לסייע לחילוץ, צריכים לכתוב שבינתיים כוחות המשטרה מתפקדים בסדר מופתי כפי שהבטיחו ואפילו יותר, ואחרי זה לשפוך את התלונות.

לסיום אספר לכם: כשהייתי ליד הציון, ניגשתי לשוטר והראיתי לו כותרת באתר חרדי 'קריסה בדרך למירון'. השוטר אומר לי בייאוש: השוטרים מאבדים את הסיפוק מכל תפקוד מערך ל"ג בעומר כי הם מנסים ומשתדלים שבועות לפני, ואוטובוס בודד שנתקע או במקרה אחר 500 איש מתוך מאות אלפים שנתקעו בדרך, זה לא קריסה - זה הישג שטעון שיפור. "השוטרים ימשיכו לעבוד קשה", הוא מבטיח לי "אבל בדרך הם מאבדים את הסיפוק".

אז הנה מילה לסיום: תודה למשטרת ישראל התותחים על כל העבודה בתקופה האחרונה.
הר מירון קריסת מערך התחבורה הילולת הרשב''י

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד