י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

צפו: 11 טרקטורים נלכדו בסמוך לג'נין

שני טרקטורים גנובים ותשעה מזויפים, נתפסו אתמול על ידי לוחמי משמר הגבול של משטרת ישראל סמוך לג'נין; שניים נעצרו להמשך חקירה

צפו: 11 טרקטורים נלכדו בסמוך לג'נין
ל

בעקבות מידע שהתקבל ביחידה המרכזית של מג"ב חוף, פשטו אתמול (א') בבוקר לוחמי היחידה, יחד עם לוחמי היחידה המרכזית של מג"ב מרכז ובסיוע כוחות צבא על מתחם שנמצא דרומית לג'נין.

במתחם, בו על פי המידע מאוחסנים טרקטורים גנובים, אותרו 11 טרקטורים. בבדיקה התברר כי שנים מתוך הטרקטורים ידועים כגנובים, והשאר מזויפים, כלומר קיימות אי התאמות בין מספרי לוחיות הזיהוי לבין מספרי השילדה או המנוע, וכתוצאה מכך קיימת סבירות שגם הם גנובים.

שנים מבעלי המתחם, תושבי הכפר מסילייה הסמוך לג'נין, בשנות ה-20 וה-40 לחייהם, נעצרו להמשך חקירה. החקירה מתרכזת כעת בבדיקה של הטרקטורים המזויפים, מידת המעורבות של העצורים, ומעורבים נוספים.

מפקד היחידה המרכזית של מג"ב מרכז ציין כי: "אנו משקיעים מאמצים מודיעיניים ומבצעיים גדולים בכדי לשים את היד על אותם עבריינים, חשוב להבין שחקלאי שמאבד את כלי העבודה שלו מאבד גם את יכולתו להתפרנס בכבוד. לשמחתי לחלק מהחקלאים הטרקטורים יושבו כבר בימים הקרובים. נמשיך במאמצי החקירה עד שנמצא את הדין עם העבריינים".







טרקטורים ג'נין גניבות רכב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד