כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

הממשלה אישרה: איווט ליברמן יכהן כשר הביטחון

לאחר סיומו של המשבר הקואליציוני עם 'הבית היהודי' אמש בהצעת הפשרה של ליצמן, אישרה הממשלה הבוקר את מינויו של יו"ר 'ישראל ביתנו' לתפקיד שר הביטחון • יחד עמו אושרו גם מינויים נוספים לתפקידי שר - של סופה לנדבר וצחי הנגבי

ליברמן. צילום: מרים אלסטר פלאש 90
ליברמן. צילום: מרים אלסטר פלאש 90

לאחר עיכובים רבים ועם סיום המשבר מול הבית היהודי: הממשלה אישרה הבוקר (ב) את מינויו של יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן לתפקיד שר הביטחון, ויחד עמו את מינוי ח"כ סופה לנדבר לתפקיד שרת הקליטה והעליה ואת ח"כ צחי הנגבי לתפקיד שר ללא תיק. השרים יושבעו הערב במליאת הכנסת.

השר ליברמן צפוי להיכנס כבר מחר בבוקר למשרד הביטחון בקריה בתל אביב ולהתחיל את עבודתו כשר הביטחון. בימים האחרונים נפגש ליברמן עם אלופים לשעבר בצה"ל, כדי להכיר מקרוב את עבודת המשרד והמערכת הבטחונית.

יו"ר הקואליציה לשעבר ח"כ צחי הנגבי, שקיבל בהקמת הממשלה לפני כשנה הבטחה מראש הממשלה להתמנות לשר לאחר שנה כראש הקואליציה, מונה לשר במשרד ראש הממשלה עם אחריות בנושאי חוץ וביטחון.

השר זאב אלקין שפינה את משרד הקליטה לטובת ישראל ביתנו - יישאר בינתיים השר לענייני ירושלים, ובקרוב הוא צפוי להתמנות לשר במשרד יותר גדול. ראש הממשלה טרם קיבל החלטה בנושא.

כזכור, אמש לאחר חצות הסכים ראש הממשלה בנימין נתניהו לקבל את הצעת הפשרה של השר יעקב ליצמן, ובכך הסתיים המשבר הקואליציוני בין הליכוד לבית היהודי בנושא הקבינט. לפי ההצעה, ראש המל"ל או סגנו ישמשו באופן זמני כמי שאחראים לעדכון הקבינט - עד לקבלת מסקנות הוועדה בראשות יעקב עמידרור שאותה הציע ראש הממשלה לדרישת בנט.
איווט ליברמן שר ביטחון מינוי ישראל ביתנו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד