ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

איווט ליברמן הושבע לשר הביטחון

איווט ליברמן הושבע במליאת הכנסת, לכהונת שר הביטחון • הושבעו גם - ח"כ צחי הנגבי וח"כ סופה לנדבר

צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שלושה שרים חדשים: מליאת הכנסת אישרה הערב (ב) את מינוי השרים אביגדור ליברמן, סופה לנדבר וצחי הנגבי לשרים, זאת לאחר שהמינוי אושר הבוקר בישיבת הממשלה. 55 היו בעד ו-43 נגד.

השר ליברמן שהושבע לשר הביטחון, צפוי להיכנס כבר מחר בבוקר למשרד הביטחון בקריה בתל אביב ולהתחיל את עבודתו.



בימים האחרונים נפגש ליברמן עם אלופים לשעבר בצה"ל, כדי להכיר מקרוב את עבודת המשרד והמערכת הבטחונית.

יו"ר הקואליציה לשעבר ח"כ צחי הנגבי, שקיבל בהקמת הממשלה לפני כשנה הבטחה מראש הממשלה להתמנות לשר - לאחר שנה כראש הקואליציה, מונה לשר במשרד ראש הממשלה עם אחריות בנושאי חוץ וביטחון.

סופה לנדבר מונתה לשרת הקליטה מטעם ישראל ביתנו - השר זאב אלקין, יישאר בינתיים השר לענייני ירושלים, ובקרוב ימונה לשר במשרד נוסף.

השר ליברמן הודיע לכנסת, כי הוא פורש מהכנסת במסגרת החוק הנורבגי ובמקום תיכנס ח"כ מלינה מילנקובסקי.

לפני ההצבעה אמר יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג: "השר בנט גילה לנו שהוא וחבריו בקבינט, הם בעצם כמו דחלילים. השר בנט, יכולת ערב כניסתך לממשלה לדרוש נהלים אחרים לקבינט. פתאום אתה מגלה את זה?

"הכל מתחיל ברוה"מ, ביבי הקוסם זה שהעלים את התקווה והחזון והלכידות הפנימית ואת הכיוון שהמדינה יכלה לקחת לפני שבועיים, העדיף להעלים את יעלון, גבאי וקודם את סער. זה יכול להיות מצחיק אבל עלול להיות מאוד מפחיד ועצוב ועלול להיות הרסני".

שר הביטחון לשעבר עמיר פרץ אמר: "אני מאוד מקווה שהמנתח של ליברמן עשה עבודה טובה ושלא יסתבר לנו, חלילה, שהנה האירועים מותחים את הפתיל יותר מדי, כי המנתח לעולם לא מבטיח שכאשר מאריכים פתיל הוא יהיה יותר חזק, לעתים הוא יכול להיחלש. אני מאוד מקווה שהוא לא ייקרע, כי כאשר הפתיל הזה ייקרע מחדש זה יהיה שוב בגלל חוסר האמינות של בנימין נתניהו וכולנו, חלילה, עלולים לשלם מחיר כבד מאוד".
איווט ליברמן שר הבטחון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד