כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

הקבלן ניסה להצטדק: "בדיוק נגמרו לי הפנקסים"

את מגוון התירוצים ששמעו מפקחי רשות המסים בביקורת פתע שערכו באילת, את מכירים היטב; רק מנהל מכולת אחד היה מספיק ישר כדי לומר - "אין לי תשובה"

רשות המיסים
רשות המיסים

אנשי יחידת ניהול ספרים ערכו מבצע ביקורת באילת - במסגרת המבצע נערכו 40 ביקורות בעסקים ממגוון תחומים, מהן עולה כי כ-10% מבעלי העסקים לא רשמו הכנסות כדין.

בביקורת שנערכה אצל קבלן שיפוצים שמבצע עבודה בוילה בעיר, נמצא כי הוא קיבל מקדמה בסך 10,000 שקלים במזומן שלא נרשמה בספרים, וכן לא ערך הזמנת עבודה לגבי עבודת שיפוץ הוילה. הקבלן הסביר "נגמרו לי פנקסי החשבוניות, הזמנתי חדשים".

בביקורת שנערכה לקבלן שיפוצים נוסף, נמצא כי הוא עוסק בעבודות ריצוף בקוטג' בעיר, ללא ניהול ספרים כלל. הקבלן טען "אני הלום קרב".

במיני מרקט במתחם מגורים לא נרשמה קניית ביקורת של המבקרים, כאשר הכסף הונח בקופה. כמו כן, מתצפית על לקוח אחר שקנה סיגריות, נמצא כי הכסף הוכנס לקופסה הנמצאת מתחת לקופה.

בדיקת הקופה העלתה כי קיים עודף של כ-1,300 שקלים, ובקופסה מתחת לקופה נמצא סכום נוסף בסך של כ-500 ש"ח שלא נרשמו בשום תיעוד. בעל העסק הסביר - "את הכסף של הסיגריות אני מכניס לקופסה מתחת לקופה ורושם הכול בסוף היום".

לגבי הפרש הספירה בקופה אמר בעל העסק: "אין לי תשובה לזה". ובכן, חבל.
ביקורת מיסים קבלן שיפוצים חשבוניות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד