י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

זה לא השבוע של שרה נתניהו: ביה"ד קיבל את תביעת גיא אליהו

השופטת: "יש לקבל במלואה את טענת התובע כי היה חשוף להעסקה פוגענית במעון, אשר באה לידי ביטוי בצעקות, נזיפות, השפלות, דרישות מוגזמות ואף בלתי סבירות"

ביבי ישלם? צילום: פלאש90
ביבי ישלם? צילום: פלאש90

זה לא השבוע של שרה נתניהו, אשת ראש הממשלה: בית הדין האזורי לעבודה בירושלים, בראשות השופטת דיתה פרוז'ינין, קיבל היום (ג') את תביעתו של עובד משרד ראש הממשלה לשעבר, גיא אליהו, נגד משרד ראש הממשלה, ופסקה כי על המשרד או המדינה לשלם לאליהו פיצוי כולל בסך 120 אלף שקל מהמדינה ומחברת כוח-האדם קלינור אחזקה, בשל זכויות המגיעות לו בגין תקופת עבודתו כעובד תחזוקה במשרד ראש הממשלה. מתוך סכום זה יקבל אליהו סך של 65 אלף שקל מהמדינה בגין עוגמת-הנפש שנגרמה לו.

נזכיר כי שרה נתניהו לא נתבעה בהליך, אך היא ניסתה להביא לפסילתה של השופטת פרוז'ינין מלדון בו, לאור העובדה שהיא קיבלה את התביעה שהגיש מני נפתלי נגד המשרד וקיבלה את תביעתו.

בדומה לאופן שבו התבטאה בפסק דין נפתלי, גם הפעם קבעה השופטת כי עובד מעון רוה"מ סבל מהעסקה פוגענית מצדה של נתניהו. "יש לקבל במלואה את טענת התובע כי היה חשוף להעסקה פוגענית במעון, אשר באה לידי ביטוי בצעקות, נזיפות, השפלות, דרישות מוגזמות ואף בלתי סבירות; כי שררה במעון אווירה של פחד; וכי הוא נדרש לעבוד במשך כל תקופת עבודתו במשך שעות רבות שאינן מתיישבות עם הוראות החוק", כתבה השופטת.

עו"ד נאוה פינצ'וק-אלכסנדר, המייצגת את גיא אליהו ומני נפתלי בצוותא עם עו"ד נעמי לנדאו, אמרה: "שוב הוכח כי התעמרות בעובדים והעסקה פוגענית היא עניין שיטתי בבית ראש הממשלה. בית הדין הוכיח שוב שהוא לא נכנע לכל הניסיונות להלך עליו אימים ולכל הניסיונות להטות את השופטת על-ידי איומים ובקשות לפסילה".

תגובת עו"ד יוסי כהן בא כוחה של משפחת נתניהו: "היחס הפוגעני האמיתי הוא של השופטת פרוז'ינין שכצפוי התעלמה שוב באופן בוטה ומוטה מעדותה של הגברת נתניהו. המשפט נוהל באופן חד צדדי ולא התאפשר לגברת נתניהו להביא עדים שיפריכו את טענותיו השקריות והמרושעות של גיא אליהו. בכוונתנו לערער על פסק דין שגוי ומוטה זה".
שרה נתניהו בית ראש הממשלה פיצוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד