י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

חפיפה במשרד הביטחון: יעלון וליברמן שוחחו

שר הביטחון הפורש שוחח עם מחליפו ועדכן בטוויטר: "איחלתי לו הצלחה בתפקיד. כמו כן קבענו פגישת חפיפה בינינו"

יעלון וליברמן. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
יעלון וליברמן. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

שר הביטחון לשעבר בוגי יעלון שוחח הצהריים (ג) עם שר הביטחון הנכנס אביגדור ליברמן ואיחל לו בהצלחה. השניים קבעו ביניהם לבצע פגישת חפיפה.

בחשבון הטוויטר שלו כתב יעלון: "‏שוחחתי לפני שעה קלה בטלפון עם שר הביטחון הנכנס אביגדור ליברמן, ואיחלתי לו הצלחה בתפקיד. כמו כן קבענו פגישת חפיפה בינינו"

כזכור, לפני כשבועיים הודיע בוגי יעלון כי הוא נוטל פסק זמן מהחיים הפוליטיים, זאת בעקבות החלטת ראש הממשלה בנימין נתניהו להדיחו מהתפקיד לטובת ליברמן. יעלון סירב לקבל בתמורה את משרד החוץ, ןבהודעת הפרישה אמר כי אין לו אימון בראש הממשלה נתניהו.

מוקדם יותר היום התקבל שר הביטחון ליברמן בטקס צבאי רשמי בקריה בתל אביב, בהשתתפות הרמטכ"ל רב אלוף גבי איזנקוט וצמרת המטכ"ל. מינוי ליברמן לשר הביטחון אושר אתמול בבוקר בממשלה ואמש גם הכנסת אישרה את מינויו וליברמן נשבע.

שר הביטחון ליברמן נתן אמש הצהרה משותפת עם נתניהו ואמר כי הוא "מסכים לכל הדברים, כולל שתי מדינות לשני עמים. היו הרבה ספקולציות מה המדיניות של הממשלה ואני רוצה להזכיר ששנים רבות ישראל ביתנו תמכה. ואני דיברתי לא פעם על ההכרה באותו פיתרון של שתי מדינות לשני עמים. תמכתי מאוד בנאום בר אילן. נאומו של א-סיסי היה חשוב מאוד. הוא יוצר הזדמנות אמיתית וחובה עלינו לנסות להרים את הכפפה".
בוגי יעלון איווט ליברמן חפיפה שר הביטחון צהל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד