י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

מרפאות החוץ בברזילי שודרגו לבלי היכר

ד"ר חזי לוי מנכ"ל בית החולים הודה למר אלי אלעזרא ולבני משפחת דיוויס והתורמים מקנדה על תרומתם המסייעת לפיתוח בית החולים

מרפאות החוץ בברזילי שודרגו לבלי היכר

בטקס רב רושם הוסר הלוט מעל מרפאת החוץ המשודרגות של המרכז הרפואי ברזילי, שעמדה בחודשים האחרונים במרכזם של שיפוצים מקיפים.

המרכז הרפואי ברזילי אשר מצוי בשנים האחרונות בתנופת פיתוח נרחבת, שדרג את מרפאות החוץ בשיתוף עם עמותת ידידי בית החולים ותרומתם הראויה לציון של מר אלי אלעזרא, לזכר אביו היקר, וידידים מארה"ב, קנדה ובריטניה לזכרו של מרטין דיוויס המנוח.

לפני חג הפסח נחנכה מבואת הכניסה למרפאות החוץ שהוקדשה להנצחת שמו של מר יעקב אלעזרא המנוח ועתה מושלם השדרוג כאשר כל מרפאות החוץ ישודרגו לבלי הכר.

השיפוצים נערכו בכפוף להנחיותיה של מעצבת פנים ידועה, והמבואה ומרפאות החוץ זכו למראה חדיש ומודרני שזוכה להשתאות ושבחים מכל עבר.

בטקס המרגש נכחו בני משפחות התורמים, חברי עמותת הידידים, חברי הפורום החרדי ועובדי בית החולים.

ד"ר חזי לוי מנכ"ל בית החולים הודה למר אלי אלעזרא ולעמותות מקנדה ובריטניה על תרומתם במשך שנים למרכז הרפואי ולעמותת הידידים שמסייעת לפיתוח בית החולים. "הודות לתרומותיכם הנכבדות, אנו יכולים להמשיך ולפתח את המרכז הרפואי למען מאות אלפי המטופלים בו".

שת דיויס בנו של מרטין המנוח אמר: "שיפוץ מרפאות החוץ החדש מייצג את המצוינות של הצוות והמרכז הרפואי ברזילי. האפשרות לחלוק עם מעל 500,000 מתושבי האזור, את העשייה הטובה והלב הרחב של אבי, מרטי דיויס ז"ל, יסייע להמשיך לבנות עתיד טוב יותר וקהילה חזקה יותר. תודה מיוחדת למשפחת אלעזרא אשר חלקו עם משפחת דיויס את הכבוד, ולמשפחות התורמות מכל רחבי העולם מקנדה, אנגליה, אוסטרליה וארה"ב".
חזי לוי ברזילי בית חולים מרפאות חוץ שיפוץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד