כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

תקף את אדלשטיין וחזר בו: "אנו חברים"

יו"ר הקואליציה ח"כ דוד ביטן יוצא במתקפה חסרת תקדים נגד יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין: "פתח עמי במלחמה"

יולי אדלשטיין. צילום: יונתן זינדל- פלאש90
יולי אדלשטיין. צילום: יונתן זינדל- פלאש90 צילום: יונתן זינדל - פלאש 90

לא שקט בקואליציה: יו"ר הקואליציה ח"כ דוד ביטן יוצא הצהריים (ג) במתקפה חסרת תקדים נגד יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, ואומר כי הוא פתח עמו במלחמה. לבסוף חזר בו.

המתיחות באה בעקבות התנגדותו של אדלשטיין למהלך שמוביל ביטן, להקמת עוד 4 ועדות חדשות בכנסת.



בראיון לערוץ הכנסת אמר יו"ר הקואליציה ביטן: "אני מתפלא על יו"ר הכנסת. יש גבול לצביעות ולצדקנות. בעניין הזה הוא צבוע וצדקן. אני דיברתי איתו והוא לא אמר לי לא. הוא אמר לי שתמיד התנגדתי אבל הפעם אני מוכן לשקול את זה בחיוב. ההודעה שלו יצא ללא תיאום איתי".

לדברי ביטן "הוא מתנהג באופן לא הגון ועניני. הוא לא ידבר איתי בקול אחד, ויודיע בהודעה לעיתונות בקול אחר. זה עלי לא מקובל וברגע שהוא עשה את זה הוא פתח איתי מלחמה. אני לא יתן שאדם שמדבר איתי בישיבה ומוציא הודעה הפוכה וזה צביעות וחוסר הוגנות".

בסופו של דבר ביטן חזר בו. הוא הוסיף ופרסם הערב הודעה לפיה: "שוחחתי עם יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין והבהרתי לו את עמדתי כי יש צורך בהקמת הוועדות. בנוסף, אמרתי לו שאני מצר על כך שבחר להודיע על עמדתו להקמת הוועדות בתקשורת בעוד שהתקיימה בינינו פגישה בנושא שבמהלכה הובנו על ידי הדברים אחרת. שנינו סיכמנו כי ייתכן ומדובר היה בחוסר הבנה. לצערי גיליתי כי אנו חלוקים כעת בדעותינו לגבי הקמת הוועדות. אני חוזר בי מהדברים שנאמרו. ביני לבין יו"ר הכנסת שוררת חברות, הערכה הדדית ויחסי עבודה טובים שחשוב שיישמרו למען פעילותה של הכנסת".

יו"ר הקואליציה דוד ביטן מקדם בימים אלו מהלך של הקמת 4 ועדות חדשות - שניים לקואליציה ושניים לאופוזיציה. המועמדים לעמוד בראשותם הם חברי הכנסת אורן חזן ומיקי זוהר מהליכוד, וח"כ מרב מיכאלי מהמחנה הציוני.

עדכוןף 20:00
יולי אדלשטיין חבר כנסת דוד ביטן קואלציה הכנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד