ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024

סמסונג ו"עסקן" הישראלית בשיתוף פעולה ראשון מסוגו במתן פתרון מובייל לקהל החרדי

הטכנולוגיה של סמסונג אפשרה לחברת "עסקן" לפתח פתרון מובייל ייעודי לקהל החרדי, תוך שמירה על כל פונקציות המכשיר וקבלת עדכונים מהאוויר (FOTA)

סמסונג ו"עסקן" הישראלית בשיתוף פעולה ראשון מסוגו במתן פתרון מובייל לקהל החרדי
m

חברת "עסקן" טכנולוגיות כשרות, המתמחה במתן פתרונות טכנולוגיים מתקדמים לציבור החרדי, השיקה היום פתרון מובייל ייעודי לקהל החרדי, על גביי פלטפורמת Knox Customization של חברת סמסונג. שיתוף הפעולה מאפשר לקהל החרדי הזקוק למכשיר סלולר מוגן למטרות עבודה ליהנות ממכשירי סמסונג המתקדמים ביותר, על שלל יתרונותיהם, עם מאות אפליקציות מוגנות מותאמות שיהפכו את חיי המשתמש לפרודוקטיביים הרבה יותר. פיתוח מכשירי עסקן נעשה בשיתוף ומעקב ועדת רבנים ומומחי טכנולגיה חרדים. כמו כן, אלה מקבלים עדכוני תוכנה מ״האוויר״ (FOTA) לגרסאות המתקדמות ביותר וללא צורך בהגעה לנקודת שירות. ל"עסקן" אפשרות להתאמה מודולרית בהתאם לצרכי המשתמש, כולל שני מסלולים בסיסיים: "המסלול המלא", עם גישה מלאה ליישומים ו"עסקן לחומרא" לשימוש מוגבל.

מערכת ההפעלה של "עסקן" וחנות היישומים יתמכו במכשירי סמסונג בלבד: Galaxy S7, Galaxy S7 Edge, Galaxy S6, Galaxy S6 Edge, Galaxy A5 ו-Galaxy J1. המכשירים יוצעו לקהל הלקוחות במחירים דומים למחיר השוק, ללא תוספת עלות.

במכשירי ״עסקן״ אין דפדפן אינטרנט והכניסה לרשת האינטרנט מתאפשרת אך ורק דרך חנות האפליקציות - ״עסקןStore ". כל אפליקציה עוברת סט בדיקות מחמיר כדי לוודא שאינה כוללת תוכן פסול. כל דגם ״עסקן״ עובר תהליך של כתיבת מערכת הפעלה ייחודית הנבנית במיוחד בעבורו ועל גבי מערכת ההפעלה פרוסות מספר שכבות נוספות של הגנה המספקות את ההגנה המיטבית מבית סמסונג.

בחנות האפליקציות יימצא המשתמש מאות אפליקציות שעברו אישור רוחני מתאים. האפליקציות עוברות בדיקה וזאת כדי לוודא כי אינן מציגות תכנים שאינם הולמים. בין האפליקציות שניתן למצוא בחנות הן Waze, Gett, Pango ושלל יישומי עסקים.

משתמשי עסקן ייהנו מפיתוח בלעדי נוסף, אפליקצית עסקן news. העסקן ניוז תציג באופן שוטף תכני חדשות ממקורות חדשותיים חרדים תוך שימוש בכלי סינון קפדניים בכדי למנוע חשיפה לתוכן בלתי הולם. לעסקן פלטפורמה חשובה נוספת, ״עסקן קהילות״, בה תוכל כל קהילה בציבור החרדי לבנות ולהתאים מסלול ייעודי משל עצמה.

גיא היבש, מנהל חטיבת האנטרפרייז בסמסונג ישראל: "אנו מחפשים ללא הרף דרכים להנגיש את הטלפונים המתקדמים שלנו לאוכלוסיות נוספות. בחרנו ב'עסקן' כשותף בשל יכולות החברה להנגיש את המכשירים המתקדמים שלנו לחברה החרדית, אשר מעוניינת לבצע שימוש חכם בניידים בהתאמה מלאה לאורח חייה. שימוש זה מתאפשר על-ידי שימוש בפלטפורמה עסקית חדשה מבית סמסונג, Samsung customization, המאפשרת ביצוע התאמות אישיות על מערכת ההפעלה והתאמת המכשיר לסגמנט מסויים. הפלטפורמה מתאימה לארגונים המעוניינים להתאים את המכשיר הסלולארי לצרכיהם הייחודיים. אנו מאמינים שבעזרת יכולות אלו, הייחודיות לסמסונג, ניתן יהיה להציע מגוון פתרונות לסגמנטים נוספים".

עמרם וויספיש, סמנכ״ל קהילות בחברת ״עסקן": "עד כה, אדם שרצה טלפון חכם כשר נאלץ להתפשר על מכשירים ישנים או לרכוש מכשיר חדיש ללא יכולות עדכון ועם יכולות מעוקרות באופן פיזי. מעתה, אנו מציגים את סדרת מכשירי 'עסקן' החדשים, העושים שימוש בטכנולוגיה שאפשרה חברת סמסונג. הפתרון הייחודי והמגוון הרחב של היישומים יענו על דרישותיהם וצרכיהם של המשתמשים החרדים הזקוקים למכשיר חכם, מפוקח ומוגן וזאת בלי לפגוע במחיר ובחוויית המשתמש".

הדגמים תומכי עסקן, זמינים באופן מידי לרכישה באתר Askan.co.il ובמוקד שירות לקוחות ומכירות במספר 02-9404050.

בקרוב המכשירים יהיו זמינים לרכישה גם בריכוזים החרדיים. את מכשירי העסקן ניתן לרכוש בתנאי תשלום נוחים ועד 12 תשלומים ללא ריבית ועם משלוח חינם עד לבית הלקוח.
העלות החודשית לשירות היא 29.90 ו-19.90 בהתאמה למסלול עסקן כשר (המלא) ולמסלול עסקן לחומרא (המוגבל יותר).

אודות סמסונג אלקטרוניקס בע"מ
סמסונג אלקטרוניקס בע"מ מעניקה השראה לעולם ומעצבת את העתיד עם טכנולוגיות ורעיונות מהפכניים, מגדירה מחדש את עולמות הסמארטפונים, המכשור הלביש, טאבלטים, מצלמות, מכשירים דיגיטאליים, מדפסות, ציוד רפואי, מערכות רשת והמוליכים למחצה. כמו כן, אנו מובילים בתחום האינטרנט של הדברים באמצעות, בין השאר, יוזמות הבריאות הדיגיטאלית והבית החכם שלנו. סמסונג מעסיקה 319,000 עובדים ב- 84 מדינות.

למידע נוסף, בקרו באתר האינטרנט הרשמי שלנו www.samsung.com ובבלוג הרשמי שלנו global.samsungtomorrow.com
סמסונג עסקן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד