ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

תאונה מחרידה בגמזו: פעוט חרדי נפצע אנוש בחזור משמחה משפחתית

שבעה פצועים, בהם פעוט הנמצא במצב אנוש, בתאונת דרכים מחרידה בצומת גמזו - מודיעין • מדובר במשפחה שחזרה משמחה משפחתית • עדות מהזירה: "סלקל של הילד היה זרוק על הכביש עם דם. חילצו אנשים תוך כדי ניסור הרכב"

תאונה מחרידה בגמזו: פעוט חרדי נפצע אנוש בחזור משמחה משפחתית
חדשות 24

תאונת דרכים קשה אירעה הלילה (ד') לאחר חצות, בין שני כלי רכב סמוך לצומת גמזו - מודיעים, בין כביש 443 לכביש 444. מתנדב איחוד הצלה שנתקל בתאונה במקרה, ניגש מיידית לזירה הקשה והחל לבצע פעולות החייאה על פעוט כבן שנתיים תוך שהוא מזעיק צוותי רפואה נוספים. כך גם נהרג רוכב אופנוע בתאונה באזור נתניה.




צילומים: דוברות מד"א

מזירת התאונה פונו שבעה נפגעים, בהם הפעוט כבן שנתיים שפונה במצב קשה מאוד, תוך כדי ביצוע פעולות החייאה, לבית החולים אסף הרופא בצריפין. יחד איתו פונתה גם צעירה כבת 24 במצב בינוני עם חבלת ראש ושלושה פצועים במצב קל.

בנוסף, פונה גבר כבן 30 במצב בינוני עם חבלת בטן וחבלת חזה, ופצוע נוסף במצב קל לבית החולים שיבא בתל השומר.

צילום: חדשות 24

"זה היה נראה ממש כשדה קרב, חילצו אנשים תוך כדי שאנשי ההצלה מנסרים את הרכב, פשוט זוועת עולם", סיפר ל'בחדרי חרדים' איש התקשורת יהודה שוקרון שחלף במקום עם רכבו. "פשוט מחזה קשה ומחריד. הסלקל של הילד היה זרוק על הכביש עם דם. הנוסעים רכבים שחלפו בזירה ירדו לסייע, והסיום ערכנו תפילה במקום לרפואתם".

העתירו בתפילה עבור הפצוע אנוש חי משה נתנאל בן אסתר לרפואה שלמה.





נתן מירב, מתנדב באיחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה, מספ ל'בחדרי חרדים'ר: "הייתי בדרכי חזרה משמחה משפחתית במודיעין עילית ונתקלתי בזירת תאונה קשה עם מעורבות שני כלי רכב. יצאתי לסייע לנפגעים ומצאתי את הילד בכסא הבטיחות מחוץ לרכב כשהוא ללא הכרה וללא דופק ונשימה. התחלתי בביצוע פעולות החייאה תוך כדי שביקשתי ממוקד איחוד הצלה להזניק סיוע של מתנדבים נוספים שהגיעו לזירה וסייעו לי אף להעניק סיוע רפואי ראשוני לשתי נשים וארבעה גברים בתוכם תינוק, שהיו בהכרה מלאה וסבלו מפציעות וחבלות".





מעדויות שהגיעו ל'בחדרי חרדים', הפעוט ויושבי הרכב לצידו היו לבושים בבגדים חגיגיים, וככל הנראה שבו משמחה משפחתית.

כך גם, רוכב אופנוע כבן 33 נהרג הלילה מפגיעת משאית בכביש החוף, סמוך למחלף נתניה לכיוון דרום. צוות מד"א שהוזעק לזירה קבע את מותו במקום.

פאראמדיקית מד"א ציפי פליסקין סיפרה כי המראה בזירה היה קשה. "ראינו משאית, אופנוע מעוך ובסמוך שכב גבר מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. הוא סבל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ניסינו לבדוק אם ניתן להציל אותו, אך לצערנו לא נמצאו סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו".

עדכון אחרון: 08:00

סייע בהכנת הכתבה - איציק מן
תאונת דרכים גמזו תינוק פצוע אנוש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד