י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

מלחמה על חיי הפעוט שנפצע בגמזו

הרופאים נאבקים על חייו של הפעוט שנפצע אנוש בתאונה בגמזו • אחיו בן השנה ואמו במצב בינוני

מלחמה על חיי הפעוט שנפצע בגמזו
חדשות 24

הרופאים נאבקים על חייו של הפעוט שנפצע הלילה (ד), בתאונה הלילה בסמוך לגמזו באיזור איילון.

רופאי בית החולים אסף הרופא ממשיכים להיאבק על חייו של הפעוט בן שנתיים וחודשיים, שנפצע הלילה בתאונת דרכים בצומת גמזו, עת שבו בני משפחתו משמחה משפחתית.

בנוסף לפעוט, אחיו בן השנה שנפצע אף הוא בתאונה הלילה, מאושפז במצב בינוני ויציב. אמם של השניים, כבת 24, מאושפזת יחד איתם במרכז הרפואי במצב בינוני ויציב.

אחות האם שהייתה יחד איתם ברכב, גם כן במצב בינוני ויציב. אבי המשפחה, נפצע בינוני ופונה לבית החולים תל השומר, והבוקר מצבו הוגדר קל.

העתירו בתפילה עבור הפצוע שהרופאים נאבקים על חייו: חי משה נתנאל בן אסתר, ועבור אמו אסתר בת שולמית ואחותה אודליה בת שולמית לרפואה שלמה.



כפי שדווח ב'בחדרי', תאונת דרכים קשה אירעה הלילה (ד') לאחר חצות, בין שני כלי רכב סמוך לצומת גמזו - מודיעים, בין כביש 443 לכביש 444.

מתנדב איחוד הצלה שנתקל בתאונה במקרה, ניגש מיידית לזירה הקשה והחל לבצע פעולות החייאה על פעוט כבן שנתיים תוך שהוא מזעיק צוותי רפואה נוספים. כך גם נהרג רוכב אופנוע בתאונה באזור נתניה.

"זה היה נראה ממש כשדה קרב, חילצו אנשים תוך כדי שאנשי ההצלה מנסרים את הרכב, פשוט זוועת עולם", סיפר ל'בחדרי חרדים' איש התקשורת יהודה שוקרון שחלף במקום עם רכבו. "פשוט מחזה קשה ומחריד. הסלקל של הילד היה זרוק על הכביש עם דם. הנוסעים רכבים שחלפו בזירה ירדו לסייע, והסיום ערכנו תפילה במקום לרפואתם".

נתן מירב, מתנדב באיחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה, סיפר ל'בחדרי חרדים': "הייתי בדרכי חזרה משמחה משפחתית במודיעין עילית ונתקלתי בזירת תאונה קשה עם מעורבות שני כלי רכב. יצאתי לסייע לנפגעים ומצאתי את הילד בכסא הבטיחות מחוץ לרכב כשהוא ללא הכרה וללא דופק ונשימה. התחלתי בביצוע פעולות החייאה תוך כדי שביקשתי ממוקד איחוד הצלה להזניק סיוע של מתנדבים נוספים שהגיעו לזירה וסייעו לי אף להעניק סיוע רפואי ראשוני לשתי נשים וארבעה גברים בתוכם תינוק, שהיו בהכרה מלאה וסבלו מפציעות וחבלות".

כך גם, רוכב אופנוע כבן 33 נהרג הלילה מפגיעת משאית בכביש החוף, סמוך למחלף נתניה לכיוון דרום. צוות מד"א שהוזעק לזירה קבע את מותו במקום.
תאונת דרכים צומת גמזו תינוק נפצע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד