י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

"עזריאלי סייל" - הנחות ענק וחופשות משפחתיות

ככה פותחים את הקיץ: "עזריאלי סייל" - הנחות ענק וחופשות משפחתיות רק לארבעה ימים • עד 70% הנחה על כל המותגים בכל הרשתות

עזריאלי. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
עזריאלי. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

בקיץ הזה, קונים כל מה שצריכים, ולא משלמים יותר. בקיץ הזה, קונים כל מה שצריכים, וזוכים גם בחופשה! כי את הקיץ הזה, פותחים כמיטב המסורת ב"עזריאלי סייל", ברשת קניוני עזריאלי.

רשת קניוני עזריאלי, פותחת שוב את עונת הקיץ וכרגיל היא עושה את זה עם מבצע מטורף: ארבעה ימים של סייל, עד 70% הנחה, בכל הרשתות ובכל המותגים, רק ברשת קניוני עזריאלי!

עשרות אחוזי הנחה ייתנו בכל החנויות, החל מהלבשה לכל המשפחה, הנעלה, תכשיטים, חנויות אופטיקה, מוצרי בריאות, הפנינג ופנאי, והכל בעשרות אחוזי הנחה, על כל המוצרים מכל המותגים, עד 70%.

אבל רגע, חכו. זה עוד לא הכל: השנה, בנוסף להנחות הענק תוכלו לזכות גם בחופשה משפחתית מפנקת! כל שעליכם לעשות הוא לגשת לאחת מעמדות המבצע הפרוסות ברחבי הקניונים, להשתתף בחידון טרוויה ואולי תזכו באחת מתוך מאה החופשות המשפחתיות המפנקות, מתנת רשת מלונות "פתאל"! וגם אם לא זכיתם, לא נורא: כל משתתף/ת, יזכו מיידית בשובר הנחה בסך 200 ש"ח בהזמנת חופשה באחד ממלונות הרשת.

המבצע יתקיים ברשת הקניונים בימים ראשון עד רביעי, כ"ח אייר עד ב' סיון, 5-8.6.16. זה הזמן שלך לברוח מהחום הלוהט, להיכנס לאחד הקניונים של רשת עזריאלי, ולהתחיל לחסוך.

כל מה שרציתם ולא יכולתם, כל מה שחיפשתם ולא מצאתם, כל מה שהייתם צריכים ולא קיבלתם. כי את הקיץ הזה פותחים כמידי שנה רק ברשת קניוני עזריאלי": אילון, מלחה ירושלים, מודיעין, חיפה, גבעתיים, תל אביב, הרצליה OUTLET, רמלה, קרית אתא, עכו, חולון, קניון הנגב באר שבע, הוד השרון, אור יהודה OUTLET.
עזריאלי מבצעים סייל קיץ הנחות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד