ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

בן צור מודאג: האם ההזמנות לחתונה יגיעו?

יו"ר סיעת ש"ס בכנסת הגיש שאילתא, בעקבות העיכובים בקבלת ההזמנות לחתונה אותן שיגר - צפו בוידאו

בן צור, פלאש90
בן צור, פלאש90

בעקבות ליקויים ואיחורים בחלוקת דואר - יו"ר סיעת ש"ס ח"כ יואב בן צור חושש מעיקובים בשליחת ההזמנות לשמחה משפחתית שעורך בקרוב: היום (ד') הוא הגיש שאילתה דחופה לשר התקשורת, כששתי השאלות המרכזיות שהועלו הן איזו פעילות ניתן לבצע על מנת לזרז את חלוקת הדואר ומהו הגורם לאיחור?



לדברי ח"כ יואב בן צור - "בבדיקה בחברה ששלחתי את דברי הדואר לערים החרדיות, ששם היא עובדת רק, שילמתי שקל פחות למכתב, ואמרה לי החברה במפורש: אנחנו מחלקים דואר כל יום חמישי. עשיתי בדיקה אקראית ביום שישי וביום ראשון למקומות ששלחתי, ולא מצאתי אחד שלא קיבל את דבר הדואר שלו, את המכתב ששלחתי. לעומת זאת עשיתי בדיקה לדברי הדואר ששלחתי ביום ראשון שעבר. התחלנו לעשות את הבדיקות אתמול, אנשים, בין 5 ל-10% קיבלו".

בן צור הוסיף כי "חברת הדואר שלנו זו החברה שצריך להסתמך עליה והיא מגיעה לכל נקודה ולכל מקום בארץ, וזה יפה שעושים מרכזי מיון חדשים, וזה יפה שעושים עכשיו חלוקות מחדש, זה בסדר גמור, הכל טוב ויפה. אבל אנחנו כמעט לפני שנה – אותה השאילתה. לפני שנה, אותן תשובות כמעט – הדואר ישתפר, והדואר יעשה, והוא עכשיו בהבראה, והוא עכשיו בתוכניות.

"חלילה, אני לא נגד הדואר. זה דואר ישראל, זה לא דואר של מישהו פרטי, זה דואר של מדינת ישראל. אנחנו מאוד רוצים. אם היו חמישה, עשרה אחוזים לא מקבלים את הדואר – אדוני צודק. אבל אני אומר מניסיון אישי שלי, מבדיקה אישית שלי, ואני מקווה שאני לא אופתע, ואני מקווה שמה שאני מכין לא יהיה לשווא כי בסוף אני סומך על ההזמנות האלה שיגיעו לנמנעים, אין לי חברת הפקה, לצערי. אבל אני לא יודע מה לעשות".

שר התיירות יריב לוין השיב בשם שר התקשורת ואמר כי "ראשית, אין ספק, יש עדיין ליקויים. איש לא אומר שלא. אגב, חבר הכנסת בן צור, אני לא חושב שהתשובה שלי היא בדיוק אותה תשובה שהקריאה השרה רגב, בשעתו.

"זה נכון שהתהליך שעוברת חברת הדואר הוא באמת תהליך יסודי, והוא תהליך מתחייב ונעשה גם בתנאים לא קלים, מכיוון שכפי שציין ובצדק חבר הכנסת סעדי, מצבה הכלכלי הוא מצב קשה מאוד, ואתה כל הזמן נמצא בדילמה הזו שלא תעלה את העלויות של השירות למקומות שיפגעו באוכלוסיות רבות, ולכן אני חושב שהתהליך נמצא כל הזמן בביצוע, ועובד לפי אבני הדרך שנקבעו לו, והוא לא תהליך שנגמר ביום, אבל אני חושב שהוא תהליך שמתקדם יפה מאוד".
בן צור דואר ישראל עיכוב בדואר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד