י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

ארדן מגבה את המשטרה: "יכולות להיות טעויות"

השר ליבטחון פנים יצא להגנת משטרת ישראל, שספגה לאחרונה שורה ארוכה של ביקורות על התנהלותה בסדרת פרשות - "הם אפוד המגן"

ארדן בכנס. צילום: מרסלו
ארדן בכנס. צילום: מרסלו

על רקע הביקורת כלפי משטרת ישראל והעומד בראשה רב ניצב רוני אלשיך, אמר השר לביטחון פנים גלעד ארדן "אף אחד לא חף מטעויות".

"אני רוצה להתייחס לגל הפרסומים ששוטף את המדינה בקשר למשטרת ישראל. אני רואה את הגל הזה בצער" אמר ארדן במהלך נאומו בכנס התאחדות בוני הארץ באילת. בדבריו הוא גיבה את משטרת ישראל שספגה בשבוע האחרון ביקורת רבה על כך שנמנעה לפרסם את המלצתה לפתוח בחקירה נגד אשת ראש הממשלה שרה נתניהו, וכן על חשד שנערה נכה הותקפה על רקע לאומני בתל אביב.



"בחודשים האחרונים שוטרי ושוטרות משטרת ישראל ביחד עם חיילי צה"ל, תפקדו כאפוד המגן של כולנו. היה לנו את גל הטרור, השוטרות והשוטרים עשו הכל. הם עבדו בחגים, שבתות, ימים ולילות. הם הצליחו להכניע את הטרור. חלקם גם לצערי איבדו את חייהם". השר הוסיף כי "ברגע שגל הטרור דעך, בכל אירוע שהמשטרה מעורבת בו עושים ממנו שערוריה ברמה של מלחמת יום כיפור".

"אף אחד לא חף מטעויות" אמר, ואולי אף הודה בכישלונות, "אבל אסור לשכוח שבקטעים הכי רגישים של החברה הישראלית נמצאת המשטרה, במקומות שבהם מערכות החינוך והרווחה קרסו, במקומות האלה המשטרה נמצאת ויכולות להיות טעויות. מדובר בארגון של 30,000 איש ומי שמרכיב אותו אלה אותם אנשים שהכניסו את ראשי ארגוני הפשע לבתי הכלא והכניעו את גל הטרור, ומעורבים בעשרות אלפי ממשקים עם האזרח באופן יום יומי.

"אני אמשיך לתת גיבוי לאותם עשרות אלפי שוטרים שעושים עבודה מדהימה ברחובות מדינת ישראל והגיעו להישגים אדירים לטובת הביטחון של כולנו בשנים האחרונות".
גלעד ארדן רוני אלשיך משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד