י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

מכה למשטרה: בית המשפט סירב לתת צווי הרחקה לחרדים

חשיפת 'בחדרי חרדים': לאחר שהמשטרה דרשה לתת צווי הרחקה לקבוצת חרדים מחוגי 'נטורי קרתא' ממצעד התועבה שייערך בתל אביב, החליט בית המשפט לסרב לבקשת המשטרה לתת את הצווים, לאחר שזו לא הציגה ראיות משכנעות

ישי שליסל בזירת האירוע. צילום: פלאש 90
ישי שליסל בזירת האירוע. צילום: פלאש 90

בית המשפט לא נעתר לבקשת המשטרה, והבקשה להוצאת צווי הרחקה לחרדים ודתיים ממצעד הגאווה בתל אביב - בוטלה.

כפי שפורסם לראשונה ב'בחדרי חרדים', על פי בקשת משטרת תל אביב, אנשי נטורי קרתא בירושלים ותושבים נוספים בהם גם דתיים, התבקשו על ידי המשטרה לחתום על צווי הרחקה בהסכמה, לפיהם לא יגיעו לאיזור המצעד בתל אביב ביום שישי הקרוב.

חלקם הגיעו וחתמו, אך היו לא מעט שהתנגדו לכך ולא הסכימו. המשטרה בנסיון לכפות עליהם את ההרחקה, הגישה לבית משפט השלום בתל אביב בקשה להוצאת צווי הרחקה, אך בעצת בית המשפט המשטרה משכה את הבקשה.

עו"ד ניק קאופמן, שלח אתמול (ג') מכתב למשטרת ירושלים בשם מרשו דוד קרויס, בנו של יואליש, בו קבל על הבקשה לחתום על צו ההרחקה, כי אין בסמכות המשטרה להגביל את חירותו.

כאמור, השופט עודד מאיר דרש מהמשטרה ראיות כי אותם אנשים אכן מתכוונים לבצע מעשה פלילי, ומשסירבו לחשוף את הראיות, המשטרה משכה את בקשתה בעצת השופט.

ראוי לציין, כי ניצב צ'יקו אדרי שהיה מפקד מחוז ירושלים, קיבל הערה פיקודית בעוון אחריותו המיניסטריאלית במצעד בה נדקרה למוות שירה בנקי ז"ל על ידי ישי שליסל. כיום, אדרי משמש כמפקד מחוז תל אביב, והמצעד בשישי הקרוב נמצא תחת אחריותו.
מצעד הגאווה בית משפט דקירה משטרה צו הרחקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד