כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

מצמרר: נכד האדמו"ר היתום שנפל מגובה ונפטר - ייטמן ליד אמו

תושבי ויליאמסבורג המומים מהאסון המר שפקד את הקהילה: נכדו של האדמו"ר משאפראן ושאר בשרו של האדמו"ר מסאטמר שהתייתם אך לפני שנה, הלך לעולמו לאחר שנפל מגובה • הלווייתו של הילד תצא היום אחר הצהריים מבית המדרש שאפראן

זירת האסון אמש בשכונת ויליאמסבורג
זירת האסון אמש בשכונת ויליאמסבורג

שבר על שבר - האסון הנורא שאירע אמש (ד') בשכונת ויליאמסבורג בברוקלין בו נהרג הילד בן החמש שמעון ישראל מייזליש ז"ל כשנפל ממרפסת בנין דירות, עוטף את הקהילה בהלם קשה. הילד ייטמן ליד אמו ע"ה שנפטרה בשנה שעברה ממחלה קשה בבית החיים מונסי.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הילד נפל מהקומה החמישית סמוך לשעה 19:40 בערב. הוא טופל על ידי מתנדבי ההצלה שהגיעו למקום, פונה במצב קשה לבית החולים ושם נפטר כעבור זמן מפצעיו.

אבי הילד הוא הרה"ח רבי יואל יעקב מייזליש בן האדמו"ר משאפראן, אמו מרת מלכה ע"ה בת הרה"צ רבי שלמה שפיטץ מביסטריץ, גיסו של האדמו"ר מסאטמר.

בקהילה בויליאמסבורג עדיין המומים מהאסון הקשה, ולא יודעים כיצד לעכל את הבשורה המרה. "זהו שבר על שבר", אומר אחד מבני הקהילה ל'בחדרי חרדים', "לא די שהאם הלכה לעולמה לאחר המחלה, כעת אף הילד נהרג בנסיבות כל כך טרגיות. אהחנו לא מעכלים את זה".

מסע ההלוויה יצא היום (ה') בשעה 13:00 בצהריים שעון ניו יורק מבית המדרש שאפראן בויליאמסבורג, והילד יובא לקבורה ליד אמו ע"ה בבית החיים במונסי.

האסון הנורא בויליאמסבורג מצטרף לטרגדיה אמש עם פטירתה של המחנכת מרת חנה רוזנבוים ע"ה כלת האדמו"ר מקרעטשניף סיגעט, לאחר המחלה שקוננה בגופה שהתגוררה בבניין סמוך לבניין שממנו נפל הילד ז"ל.

תהא נשמתם צרורה בצרור החיים.

שמעון מייזליש ויליאמסבורג אסון טרגדיה נפילה מגובה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד