י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

ליצמן, אחריך: גפני יקבל אות הפרלמנטר המצטיין

אנחנו לא צריכים מחמאות כדי לדעת, אבל יש כאלו שכן: יו"ר 'דגל התורה' נבחר לח"כ המצטיין על ידי 'המכון הישראלי לדמוקרטיה'

מצטיין. צילום: יונתן זינדל, פלאש90
מצטיין. צילום: יונתן זינדל, פלאש90

נבחר - יו"ר ועדת ח"כ משה גפני נבחר לקבל את אות הפרלמנטר המצטיין של המכון הישראלי לדמוקרטיה. הטקס יערך במעמד יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין.

בהודעה שפרסם המכון הישראלי לדמוקרטיה נכתב כי הם "מתכבדים להעניק לחבר הכנסת משה גפני את אות הפרלמנטר על פעילותו כחבר כנסת בשנה הראשונה של הכנסת ה-20. האות מוענק לחברות ולחברי כנסת שפעילותם בלטה במיוחד במושב החולף, ובכך הם מילאו את תפקידם כנציגי הציבור ותרמו לקידום מעמדה של הכנסת ולחיזוק הדמוקרטיה בישראל. על כן הם ראויים לשמש דוגמה ומופת לכל עמיתיהם".

בהודעה כותבים עוד כי - "ח"כ משה גפני הוא מוותיקי חברי הכנסת ומכהן כחבר כנסת מטעם סיעות יהדות התורה ודגל התורה מהכנסת ה-12 .פעילותו הפרלמנטרית האיכותית באה לידי ביטוי במשך שנים, והוא היה מועמד לקבלת האות גם בשנים 2011 ו-2012. ח"כ גפני בולט במיוחד בפעילותו כיושב ראש ועדת הכספים וכמחוקק נמרץ.

"במהלך השנה הראשונה של הכנסת ה-20 הוא פעל בלא לאות, לקידום חקיקה בתחום עיסוקה של ועדת הכספים שבראשותו, ובפרט למען אוכלוסיות חלשות כמו נכים והורים לילדים החולים במחלות קשות. על פעילות זו, ועל פעילותו כחבר כנסת בכלל, מוענק לח"כ משה גפני אות הפרלמנטר
תשע"ו-2016".
משה גפני המכון הישראלי לדמוקרטיה אות הפרלמנטר המצטיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד