ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

דרעי לשרה הבריטית: אל תתערבו בתכני החינוך

שר הפנים נפגש עם השרה הבריטית לשלטון מקומי וקהילות לונדון וביקש "לא לכפות על בתי ספר חרדיים בלונדון שינויים בתכניות הלימודים"

דרעי. צילום: מרים אלסטר פלאש 90
דרעי. צילום: מרים אלסטר פלאש 90

שר הפנים אריה דרעי נפגש היום (ה) עם השרה הבריטית לשלטון מקומי וקהילות לונדון, הברונית ווילאמס. הפגישה עסקה בקשר ההדוק בין הממשל הבריטי לישראל, והשרה סיפרה על הטיפול המסור של הממשלה הבריטית בתופעות אנטישמיות ואנטי-ישראליות הקיימות בממלכה. כמו כן, שיבחה השרה את פרויקט המאגר הביומטרי שישראל מקדמת, אשר לדעתה מביא תועלת רבה.

השר דרעי העלה בפני השרה את מצוקת קהילות חרדיות בלונדון, אשר משרד החינוך הבריטי כופה על ממוסדות החינוך שלהן שינויים בתכניות הלימודים ושילוב תכנים חדשים הנוגדים את רוח הקהילה – דרישות אשר עלולות להביא עד לסגירת המוסדות.

השר דרעי הסביר את העניין האידאולוגי של הקהילות החרדיות בשמירת תכנית הלימודים הקיימת, וכי בדרך של כפיה לא ניתן יהיה להשיג דבר. "כך אנו נוהגים בארץ. מי שרוצה ללמוד לימודי מקצוע יכול אבל לא כופים על איש. חשוב לאפשר לכל קהילה להמשיך ולחנך את בניה כפי המסורת הנהוגה בידם" אמר.

השרה אמרה, כי היא מאמינה בחופש דת, וכי שרת החינוך הבריטית מודעת לנושא ותעשה ככל שביכולתה לאפשר למוסדות אלו ללמד את תכניות הלימוד שלהם.
שרת החינוך קהילות חרדיות אריה דרעי חופש דת אנטישמיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד