י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

בעקבות התאונה בגמזו: הפרשת חלה מרגשת ב'אסף הרופא'

30 נשים, בנות משפחה וצוות רפואי ב'אסף הרופא', נכנסו לחדרה של אסתר עמנואל כדי שתפריש חלה לרפואת בנה שנפצע אנושות בתאונה בגמזו • תמונה מרגשת

תמונה מזירת התאונה. צילום: מד"א
תמונה מזירת התאונה. צילום: מד"א

 

בתאונה מחרידה שהתקיימה בליל יום רביעי, בצומת גמזו, נפצע אנוש פעוט כבן שנתיים, המאושפז מאז בבית החולים אסף הרופא, בו מאושפזת גם אמו שנפצעה בתאונה.

בני משפחת הפעוט שביקשו לארגן ערב אירוע הפרשת חלה לרפואתו, זכו לתמיכת צוות בית החולים. בת שבע, רופאה בבית החולים אסף הרופא שארגנה את מעמד הפרשת החלה, מספרת לבחדרי חרדים: "התאספנו במסדרון ביה"ח, כמה רופאות ובני המשפחה, כ-30 נשים. תכננו לערוך מעמד תפילה והפרשת חלה. רגע לפני שהתחלנו במעמד, אמרתי לכל הנשים שכדאי שהאמא תפריש את החלה, כך יהיו יותר זכויות והשפעה לרפואתה ולרפואת בנה. ואכן, יתר הנשים הצטרפו אלי והלכנו לחדרה של האם, אסתר, נכנסו התחלנו בתפילה ומעמד הפרשת החלה, כשהאם הפרישה מהחלה, ואז הגיע המחזה המחריד מכל, כאשר האב מיכאל נכנס והתפעל ממה שעשינו, פרץ בבכי וזעק: 'שה' יחזיר לי את בני'. האב בעל אמונה של ממש. נקווה שהאם והילד יחלימו במהרה".

גם האב, הרב מיכאל עמנואל, אומר בבכי ל'בחדרי חרדים': "הבן שלי במצב קשה, צריכים להתפלל ורחמי שמיים מרובים, אני מתחנן לעם ישראל תתפללו לרפואתו, אני מחנן לה' יחזיר לי חזרה את הילד הטהור שלי, אני ושאר הילדים מרגשים טוב ושוחררנו, ישועת ה' כהרף עין".

"לרפואת הבן חיים משה בן אסתר ואשתי אסתר בן שולמית. ושכל עם ישראל תתאחדו ותהיו באחדות. בלי הבדל גזע ומין, כולם, אשכנזים, ספרדים, שיבוא כבר המשיח ויגאל אותנו מהצרות. אני לא זוכר כל כך מהתאונה, אבל עכשיו אני עסוק רק במצב של הבן שלי".

מבית החולים אסף הרופא נמסר בשעה זו ל'בחדרי חרדים': מצב הילד קשה והרופאים מנסים לייצב את מצבו. מצב האם קל, יתר האחים השתחררו.

 




תאונת דרכים גמזו תינוק פצוע אנוש הפרשת חלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד