כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

רגע לפני אסון: פעוט חולץ מרכב

פעוט כבן שנה וחצי התגלה ברכב נעול בפרדס חנה • מתנדבים ניפצו חלון וחילצו אותו

הרכב. צילום: איחוד הצלה
הרכב. צילום: איחוד הצלה

שוב זה קורה: פעוט כבן שנה וחצי חולץ היום (ה), מרכב נעול ברחוב הבוטנים בפרדס חנה, חובשים מתנדבים של איחוד הצלה מסניף 'שרון' העניקו לו טיפול רפואי ראשוני. נסיבות ואופי האירוע בבדיקה.

דניאל מרכוס חובש איחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה סיפר: "כשהגעתי למקום נתקלתי ברכב נעול ובתוכו ילד כבן שנה וחצי שסובל מהתייבשות.

"אזרחים סיפרו כי הילד היה נעול ברכב כרבע שעה, לאחר שבירת החלון האחורי הילד חולץ מהרכב ואני וחובשים נוספים מיחידת האופנולנסים הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני כשלמרבה הנס מצבו מוגדר קל".

בארגון איחוד הצלה שבים וקוראים לנהגים, הורים ומבוגרים להשגיח ולשים לב לא להשאיר ילדים בכלי רכב אפילו לא לרגע, זהירות מונעת אסונות, ומזכירים כי למרבה הצער בתחילת השבוע מקרה דומה הסתיים בטרגדיה עקב פטירת הילד שנשכח ברכב ברחוב ב. צ מילמן באשדוד.

לפי הדיווח שפורסם בזמנו ב'בחדרי חרדים', האב יצא עם ילדיו בבוקר ברכבו, פיזר אותם בבתי החינוך השונים ובסיום שב לביתו. האב שכח את הפעוט ברכב מאז השעה 8:30-9:00 ועד לשעה 12:00 - אז נזכר בבנו שנותר ברכב.

בני מנלה מתנדב ביחידת האופנועים של איחוד הצלה סיפר ל'בחדרי': "כשהגעתי למקום נתקלתי בילד כבן שנה ללא הכרה וללא דופק ונשימה. לפי דברי עוברי אורח הילד נשכח ברכב של בני המשפחה משעות הבוקר וכשאביו הגיע לקחתו הוא היה ללא רוח חיים. למרבה הצער לא הייתה אפשרות להציל את חייו לאחר איבוד נוזלים וכוויות - עקב שהות ממושכת של הילד ברכב".

מנהל מרחב לכיש במד"א עמי איבגי מספר: "כשהגענו למקום ראינו תינוק כבן שנה ושלושה חודשים כשהוא מחוסר הכרה עם סימני מכת חום קשה. הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".
ילד חולץ מרכב בית חולים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד