כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

ליאון מצטרף לזעם נגד 'יובלים': "הקרנת הסרטים היא הפרת הססטוס קוו"

זעם חוצה סיעות: משה ליאון, חבר סיעתו של ראש העיר ניר ברקת ומחזיק תיק המינהלים הקהילתיים, מוחה נגד תוכנית המינהל הקהילתי 'יובלים', להקרין סרטים בשבת: "ביום איחוד ירושלים, מדגישים את המפריד" • בש"ס מבטיחים לעצור תקציבים

משה ליאון, יעקב נחומי, פלאש90
משה ליאון, יעקב נחומי, פלאש90

סערה בעקבות חשיפת 'בחדרי חרדים' על כוונת המינהל הקהילתי יובלים בירושלים, לחזור ולהקרין סרטים בבית טיילור במהלך השבת. ולא רק החרדים זועמים.

משה ליאון מסיעת 'ירושלים תצליח', חבר הנהלת עיריית ירושלים ומחזיק תיק המינהלים הקהילתיים, אמר ל'בחדרי חרדים': "עמדתי בנושא הקרנת הסרטים בשבת במינהל קהילתי יובלים ידועה. זו הפרת הסטטוס קוו שאנחנו מתאמצים לשמור בירושלים. חבל שביום איחודה של ירושלים, ישנם נסיונות להדגיש את המפריד על פני המאחד".

חבר מועצת העיר נחמניאל סבן מש"ס, הגיב ל'בחדרי חרדים': "כתושב ירושלים בכלל וכתושב קריית היובל בפרט, לא אוכל לעמוד שווה נפש מול הפרה חמורה זו של הסטטוס קוו בירושלים.

"מי שלקח החלטה, להתעלם מהפרת הסטווס קוו לצד אחד יאלץ להתמודד עם הפרה לצד השני. אני כחבר ועדת כספים מתחייב לעשות הכל בכדי למנוע כל העברה תקציבית למי שיפר את הסטטוס קוו בירושלים".

עפי שפורסם ב'בחדרי חרדים', בדף הפייסבוק של המינהל נכתב כי "סופשבוע של סרטים מגיעים אליכם (כמעט) עד הבית! והסרטים הפעם משובחים במיוחד".

ומה הם מועדי הקרנת הסרטים? "ביום שישי בשעה 22:00 'המתמחה' עם רוברט דה נירו ואן האת'וויי ובשבת בשעה 11:00 סרט לכל המשפחה - 'בלינקי ביל' (מדובב לעברית כמובן)".

במינהל הוסיפו כי "תזמינו חברים, משפחה, שכנים, ובואו. הכניסה חופשית ועל בסיס מקום פנוי".
חילולי שבת קרית יובל מנהל קהילתי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד