י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

קורע לב: הפעוט נקבר לצד אמו

תושבי ויליאמסבורג ליוו למנוחות את הפעוט שנפל אל מותו • נקבר לצד אמו ע"ה, שהלכה לעולמה לפני כשנה • צפו בתיעוד

קורע לב: הפעוט נקבר לצד אמו
k

המוני תושבי שכונת ויליאמסבורג בברוקלין, ליוו היום (ה) למנוחות, את הילד שמעון ישראל מייזליש ז"ל בן ה-5, שנפל אמש ‏מקומה חמישית, ונהרג למגינת לב בני המשפחה.

בראש מסע הלוויה שיצא מבית המדרש שאפראן בשכונה, צעד האדמו"ר מסאטמר.

הספידו סבו האדמו"ר משאפראן והרה"צ רבי שמואל שלמה שפיץ - אביה של אמו מלכה ע"ה, שנפטרה בשנה שעברה ממחלה ממארת. כמו כן הספידו אביו הרב יואל יעקב מייזליש, ואחיו הבחור מאיר יהושע.

הסבא האדמו"ר משאפראן, הזכיר את דברי דוד המלך: "מאת ה' היתה זאת היא נפלאת בעינינו, והסביר: "זה היה בבחינת כי יפלא ממך דבר לא היה אפילו זמן להתפלל על הילד. "שבר על שבר מצאנו" זה כבר הצרה השניה שהמשפחה סובלת! זעק הסבא. השבוע בקריאת התורה יהיה חזק חזק ונתחזק, אנחנו צריכים פעמיים חיזוק".


צילום:VINE NEWS

הרב שפיץ אמר: "הילד הזה נולד בעת שאמו הייתה חולה ולא ידעו עדיין על מחלתה, לאחר שנודע זה היה החיזוק שלה, הוא חיבבה כל כך את הילד ובכל פעם שראתה אותו היתה שמחה כל כך".

האב השכול, מירר בבכי: "מיין טייער קינד, שמעון ישראל - שמעון הצדיק איז נישט דא מער! מ'וועט מער נישט זען דיין לעכטיגע פנים" - ילד נחמד שלי, שמעון ישראל - שמעון הצדיק איננו! לא יראו עוד את הפנים המאירות שלך".

האב הצדיק את הדין בדברי אמונה ואמר: "מעלתו של וידום אהרן היה, שהוא לא אמר כלום בעת צרתו, שחשש שיצא מפיו דברים שלא צריכים להיאמר כלפי הקב"ה".

לאחר מסע הלוויה הובאה מיטתו לבית החיים במונסי, שם נטמן לצד אמו ע"ה.

'בחדרי חרדים' בתיעוד כואב לב ממסע הלוויה.



















































לוויה ילד נפילה מגובה שמעון ישראל מייזליש ויליאמסבורג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד